Potje van een minuut geleden: http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=251156221&player=COOKIE X Wtf Edit:// Pfff, van de laatste 10 potjes 5 keer in de min, niet mijn dag vandaag, continu gespawnkilled...
Atom is echt zoon saaie map je hebt daar echt niks cliffhanger heb ik nog nooit gespeeld hoe speel je die??? Gisteren met team snipers ik en me vriend VS 4 andere.... okay we hebbenn wel niet goeie KD Spread maar wel hun hard gepownd..... toch zielig die mensen die cheaten/cr farmen en geen skills hebben...
GVD! sinds een tijdje geen matchmaking meer maar weer eens gaan spelen 1 potje gedaan en ik erger me dood! BTB one flag! 1e ronde aanvalleuh rij met twee gozers in zo'n auto met een turret(mongoose ofzo geloof ik) wij op hun kamp ik pak de flag kom weer buiten zijn ze weg gereden verdomme daarna deed ik nog een poging die gozer reed nog slechter dan de AI in de campaign rest van het team deed verder ook niks . dus ik denk ik draai een shagie en ik ga hem wel chillen met de sniper of niet dan toch kut team dus boeijuh! werd alleen niet gewaardeerd 3e ronde betrayed geen kick optie hij gaat dood ik heb de sniper weer 4e ronde batrayed hij me weer en weer geen kick optie, hij schiet me gelijk weer dood , weer geen kick optie WTF ik ben boos ik sla hem 2 keer in de rug en BAM ik word direct geboot naja FUCK IT! echt waar
Halo reach of naja bungie is goed bezig ze luistere echt naar t volk^^. de 2 oktober updates waren echt relax de mooiste game mods op aparte delen ipv rumble pit. Team Swat = fking relax maar vote nooit iemand op. Team sniper = gewoon relax Infection= Persoonlijk 1 van het leukste alleen veel mensen campe voortaan met een handgun is zonde want die verneuken het een beetje. Kortom Halo Reach owned en T-bagge bij halo blijft het leukste Maarja COD black ops 9 november dus dan gaat halo helaas weer de kast in..
Is idd bullshit dat ding schiet voor geen meter ze hadden gewoon DMR's moeten houden die zijn 100x preciezer vooral op afstand
Heb net mijn xbox binnen, eerst even de singleplayer uitspelen en de xbox FPS besturing onder de knie krijgen. En lekker knallen op XBOX live.
Speciaal voor de idioten die constant rondrennen met de Pistol en dan gaan klagen dat ze geraped worden op een afstand. Normaal SWAT is 10x beter. DMR als main en mensen die het fijn vinden kunnen voor close combat switchen naar hun Pistol.
Eindelijk een keertje 30 kills gehaald. Objective is daar perfect voor. En in SWAT heb ik 5 multikills gehaald. Kan m'n punten hard gebruiken! SWAT vernaait wel je Halo skills trouwens.
Yup, 10 potjes na 30+ potjes team snipers..... nu potje team snipers zo lage kills SWAT verneukt echt je skills! Als je aan team snipers gewend bent kan je makkelijker in bijv Slayer mensen owne met sniper
ben zo blij met de playlist update! eidelijk lonewolf terug ( rumblepit zonder idiote zombie games) gaat gelijk een stuk beter allemaal!. staat een gave kill op mijn http://www.bungie.net/stats/reach/default.aspx ben weer verliefd op reach... en bijna lt commadant
Nog steeds geen aparte Firefight topic? Anyway net de campaign uitgespeeld op Heroic en ik wil nu gaan FF'en. Dus als mensen FF willen doen invite me. FF en FF classic lijken me cool maar ik wil de andere modus ook proberen. ps. Friendlist beetje opgeschoond van mensen die niet online zijn of inviten/er op reageren.
Hahaha, ik heb net 2 achterlijke berichtjes gehad! Ik deed FFA en was 1x 2e en 3e, Nu krijg ik een bericht van diegene die bovenaan stond beide games bleek het een Nederlander. Hij zegt in z'n eerste bericht "durf je niet meer" en in z'n andere "Mietje ik heb je gewoon geowned!" Hoezo een e-penis, tering zeg.