[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Black, ik denk dat als jij je pro rond de 1,85 maakt hij voldoende sterk is om makkelijker aan de bal te blijven op het vaak drukke middenveld.

    Gisteravond ging het in het eerste deel best goed met Birdy, Queens en eerst ook Winter. Daarna zakte het enorm in... Jammer genoeg had Riquelme lagg. Zit hij op xboxworld btw?
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vanmiddag de beker gewonnen, zonder een goal tegen te krijgen. _O_
     
  3. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh, jammer dat ik alleen een paar potjes erbij was. Krijg je daar ook niet een achievement voor?

    Dus de prijzenkast is niet meer leeg...:thumbs:
     
  4. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging lekker inderdaad, zelfs zonder Any toen Donno er steeds werd uitgegooid.

    En m'n 1e goal gescoord! \o/
     
  5. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, jammer alleen dat hij die laatste wedstrijd niet heeft geregistreerd en dat de prijzenkast nog steeds geen beker heeft om te pronken! Beker door de neus geboord en mij persoonlijk 3 assists in de finale :mad: daar gaat die klinkende 3-0 winst :'-(

    Over het wisselen van RAM, CAM, LAM: Ik vind niet dat je te vaak de flanken opzoekt Laurens, ik pleit hier juist voor. Het heeft veel meer variatie in het spel en ik dnek dat Birdy en ik zelf prima overweg kunnen in het centrum. Mijn VP heeft er iig ook alle stats voor. Het is verrassender dan allemaal op je eigen positie hangen en daarmee speel je de verdediging van de tegenpartij helemaal open en kapot. En of we allemaal sterk en groot moeten zijn weet ik ook niet. Je ziet hoe moeilijk we het zelf hebben tegen kleine, snelle, wendbare spelers. Dat geldt voor andere ploegen natuurlijk ook. Het is wel handig als Benny niet de enige is die en bal kan koppen, maar zinloos lijkt het met als we allemaal groter zijn dan 1.85.
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De achievement hebben we gehad, de beker in de prijzenkast alleen niet, omdat die gasten bij 3-0 weg gingen in de finale......

    Mooi 3 goals van mij niet geregistreerd. :'-(
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die beker niet geregistreerd staat maar toch netjes hoor ! :) had graag mee gedaan maar was druk met tentamens enzo..

    Ik ben er vanmiddag rond 3 uur weer :)
     
  8. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    En de eerste geregistreerde beker is binnen! En ook nog ff een gelijkspel tegen de nummer 15 van de wereld jongens lekker hoor!
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Goed gedaan! Feitelijk hebben we nu 2 bekers gewonnen dus? \o/

    Wie kan er vanavond btw?
     
  10. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik er weer niet volledig bij kon zijn voor een 2e bekerwinst.

    KLASSE BOYS!

    Vanavond ben ik er wel.
     
  11. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bekervoetbal is een lachertje. Gisteravond weer een bekerwinst door de neus geboord door een paar belachelijke bugs. Een tegenstander gaat er in de halve finale vandoor, wij mogen gewoon opnieuw een halve finale spelen.

    Vervolgens winnen we die met penalty's. Dan zou je denken dat je de finale ga spelen, maar niets bleek minder waar. De volgende wedstrijd was opeens weer een eerste ronde wedstrijd :confused:
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Erg curieus dat bekertoernooi idd. =(
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn we toch een heerlijk stelletje nerds bij elkaar! Met name Donny, die het voor elkaar krijgt tot half 2 door te spelen, daar waar hij al om kwart over 10 weg moest. Ik vond het vooral fantastisch hoe we wonnen van Supreme Skillz, de nummer 15 van de wereld en de nummer 2 in onze competitie! Ook de bekerwinst was speciaal, al kwam die deels uit de lucht vallen.

    Zolang de concentratie er is en het niet ongeveer 2 uur 's nachts is zijn we echt een heel goed team. Even een boodschap aan iedereen van FC Argo; ga even naar www.weare11.org en registreer je. Er zit namelijk een clubcompetitie aan te komen tegen allerlei andere clubteams! Ook worden er toernooien georganiseerd met prijzen voor 1vs1 matches.

    Succes,

    Jullie clown in de goal
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is onze clown er vanavond ook bij?

    Edit: ben geregistreerd op weare11.org. ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  15. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! Al hoop ik dat Donno soms ook ff kan keepen voor wat afwisseling. Btw Pari, iedereen vroeg zich af wat je voornaam is...
     
  16. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bijna iedereen's voornaam is nu bekend. 't Zal ff wennen worden welke naam bij welke gamertag hoort....maar ja. Ook dat komt wel goed.
     
  17. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boys, zal eens kijken of ik er vanavond ook bij ben!
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mijn voornaam is Kenneth.

    ...Idd net zoals de voetballers Perez en Vermeer ;)
     
  19. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zo'n vermoeden. Probeerde zojuist de link naar je muziek. Zag het daar staan. Kreeg alleen de muziek niet aan de praat...|:-
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Joris en Benny, we hebben het potje nog gewonnen, nadat jullie weg waren gegaan. Queens en ik met zijn 2en. ;)

    Jammer van de lagg vanavond, want op zich speelden we best aardig.
     

Deel Deze Pagina