[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    is van 280% naar 310%.
    Heb het gelukkig al op 2 chars :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dus een aankoop is niet nodig. :x
     
  3. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat 6 Wool CLoth voor 1G verkocht worden of heb ik geluk gehad?
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Valt mee hoor. Soms word een stack van 20 wool cloth verkocht voor 12/15gold. En soms weer voor 6 gold. Dit hangt echt van je server af en het vraag/aanbod.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moest mail armor op mijn Hunter opnieuw kopen....lijkt me niet dat daar iets aan verandert is. Daarnaast was ik ook mijn pets kwijt :mad: Moet ik ze weer vangen en naar lvl80 boosten :mad:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mailtje naar een GM sturen wil nog wel helpen. Ik heb ook wel eens een char terug gekregen. Als je het goed formuleert en ze stellen je in je gelijk, als niet heel de community er last van heeft, dan denk ik dat je je voorraadje pets wel terug kan krijgen. Blizzard doet er bepaald niet moeilijk over om even wat voor je na te kijken als je denkt wat te missen. ;) Heb laatst ook gold en JP van ze gehad omdat er de nodige fouten waren. Ze zijn er zeker mee bezig.

    Ik denk echter wel dat het je kwestie zou bespoedigen als je er zelf ook even een GM over aanspreekt. In mijn laatste geval vond ik die dingen zonder te vragen al in mijn mailbox.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou ben ik vergeten een screenshot te maken van m'n ticket. Maar deze GM had wel stijl :+

    "Yo bro! Ya need to be on yo mains! I cannot access ya account from here mate!" 8) Wtf!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Jack X Zibbit Sparrow? :+
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    •Cataclysm will go live at Midnight on December 7th, PST Time. Digital pre-orders will be able to download everything before it goes live to make sure they can play instantly on release day.

    Aangezien mijn pc de dvdr's van WOTLK ook niet kon lezen moet ik het maar digitaal kopen! Wel ideaal dat betekent dat ik gewoon als een van de eerste al kan spelen! moet nog op me nieuwe schoolrooster wachten maar hoop dat ik de 7de vrij ben en andrs neem ik vrij!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik moet dinsdag wel werken, maar dinsdag op woensdag nacht heb ik alle tijd. Je maakt dit maar een keer in de zoveel jaar mee.

    Heb dat met de HP boeken wel gehad en het kan best gezellig zijn hoor. Mijn broertje is dan wel vrij denk ik en mijn pa misschien ook wel.

    Ik heb anderhalf jaar geleden tijdens Blizzcom ofzo meteen moeten pre orderen. Ik zeg moeten omdat de undead warlock van de GM in Leeuwarden dat wilde. Anders zou hij Stormwind niet sparen heeft die destijds gezegd. :+
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet van maandag op dinsdag? 7 december is namelijk een dinsdag?
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gold boeit me niet veel. Zeker nu dat kleine bedrag. Sommige mounts had ik wel ff over gedaan (die raptors bv.) jammer dat die weg zijn.
     
  13. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je mounts kwijt raken?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry bedoelde pets :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Blizzard gaat er de nodige uithalen vanaf patch 4.03 vlak voor Cata.

    Alle mounts en die pet uit ZG gaan eruit.

    Lees dit eens:

    Waarvoor heb ik Cata dan nog nodig. :emo:
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Pets weg? Kijk bij je stable master, ik heb ze gewoon nog hoor.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat een serieuze vraag?

    Heb ik nog niet gekeken. Bij de tooltip stond namelijk dat ik geen stable master meer nodig had. Als ik nu bij 'Call Pet' kijk staat er nog maar 1 en de rest is leeg. Ga morgen wel even kijken of ze bij de stable master zijn.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja dit dus, ik had precies hetzelfde. Dacht dat ik alles kwijt was, maar ze staan gewoon bij je stable master. Daar zet je ook de pets in welke je wil 'Call Pet Xn'. :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thanks! Heb je toevallig nog een goede build + rotatie voor SV Hunter? Of kan ik nu beter een andere Tree nemen? Had destijds 5.2k GS en ben nog AGI gemmed en enchanted. Tevens zoek ik nog een goede build voor mijn pet.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Voor alle 3 de specs gebruik je agi nowadays. Pet build kan je van mijn armory Nysania-Stormreaver overnemen dat is gewoon de standaard build, talent tree's 'kan', zitten een tweetal andere talents in dan de usual cooky-cutter specs voor wat variatie. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina