Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is verstandiger deze game te spelen zoals JIJ hem wilt spelen en schijt aan de gevolgen te hebben, in je 2e playthrough kun je het anders doen dan :)

edit: nieuwe pagina alweer.. heeft iemand wel wat aan mn caravan uitleg gehad of heb ik het voor nix lopen typen?

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Een video is toch wat makkelijker

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb geopperd om het in de startpost op te nemen. Wellicht even PM-en naar de TS ?

4. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu 2 uur gespeeld en ik zit er al helemaal in. Nog helemaal geen last gehad van glitches/bugs. Hardcore vind ik een leuke toevoeging en het is tot nu toe behoorlijk pittig. Ik ben wel snel out of ammo. Hebben jullie daar ook last van? Wie kan ik toevoegen op Xbox live om over deze game te praten online? (tijdens het spelen)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die uitleg van Sloober _O_, nu snap ik 't spel ook en win ik ook nog best vaak :)

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mij wel toevoegen, zit vaak in Fallout only partys. Gewoon partys waarin ik niet gediend ben van geschreeuw van MW2 spelers etc. Vaste party members zijn: Spammie, Duffy, Lequero, maar ook VanDen :)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet wel zeggen dat de quests in deze game echt een heel stuk beter zijn dan in F3. Hoewel ik de quests in F3 wel wat prettiger vond aanvoelen, wint deze game het op de originaliteit. Bij mij in elk geval. ;)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tot nu toe vind ik dat nog niet hoor. Een aantal wel, maar in Fallout 3 zaten véél goeie quests. Maar ik vind aan alle Bethesda (die ik gespeeld heb: Oblivion, F3, FNV) games echt wel een gróót nadeel zitten: Bijna alle quests komen er op neer dat je, in het geval van Oblivion, in een donkere grot of, in het geval van Fallout, in een donker gebouw moet dolen. En dat vind ik helemaal niet leuk. Dan zit ik de hele tijd fucking gestressed te gamen. 8) Beetje jammer wel.

Maar ik heb vandaag 11 uur FNV gedaan in iets minder dan 12 uur. 8) Het is nu genoeg geweest voor vandaag. :+

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net weer even Fallout 3 gespeeld en dit klopt zo!
    Ik ben zowieso niet zo'n fan van donkere omgevingen en daar komt dan nog de spanning bij 8)

Ik hoopte eigenlijk dat dat bij FNV anders was omdat de omgevingen een stuk kleurrijker en gezelliger ogen...

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik ben echt helemaal gestressed gewoon nu. 8) Waarschijnlijk vanwege de vele uren in donkere gebouwen met de vijand om de hoek op de loer. :+

11. Rplay

Rplay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik eerst Fallout 3 moeten spelen of deze? En welke is leuker?

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het zijn losse verhalen dus in principe maakt het niet uit welke je eerst speelt. Welke leuker is kan ik nog niet over oordelen.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vegas is toch wel leuk. :) Ik ben meteen met hardcore begonnen, maar het is gewoon niet aan te raden voor beginners. Maar over het algemeen ben je gewoon veel meer bezig met looten en overleven, dat geeft wat meer diepte in het spel. Maar ik kan nou niet zeggen dat het een uitdaging is.

Maarja, vandaag alleen een beetje zitten kloten, het eerste stadje lekker uitgemoord en wat aan de mainquest gedaan. :) Zit wel betere muziek in deze in vergelijking met Fallout 3.

14. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het factions systeem wel een beetje overdreven met die suits soms. Trek het even aan en ben al de lul. Terwijl ik net met hem stond te praten. Niet zo realistisch, misschien was het een bug.

Wel vet zijn de old skool verwijzingen naar Fallout: New Vegas, NCR,een paar bekende chars( die mutant! maar dat las ik zelf niet eens gezien) ,healing powder al....hihi

15. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Done :thumbs:

16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben verslaafd _O_

Op de een of andere manier kan ik weer spelen, denk dat het komt door die update :)

Gister via skype met vriend gepraat en gespeeld ( Heb PS:cool: En heb zo toch wel weer dingen ontdekt die ik niet wist en andersom. Er is weer zoveeel te beleven _O_

Wel jammer dat ik bijna geen goede wapens heb en ze vaak met vele tegelijk komen en ik dat dus hard verlies steeds.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo heb je het eerste stadje uitgemoord? 8) Ik ben juist helemaal ideolized in het eerste stadje.

Ja echt goeie wapens dat duurt nog wel ff geloof ik. Het meest gebruikte wapen bij mij is ook nog steeds mijn 9mm pistol. Het wapen wat je gewoon al bij je had dus.

18. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je de vorige Fall Out ook gespeeld hebben om het verhaal van deze te begrijpen of maakt dat niks uit?

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, hoeft niet. Verhalen staan los van elkaar (behalve wat kleine verwijzingen misschien).

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op welke moeilijkheidsgraad spelen julie trouwens? Want ik zag dat ie standaard op Hard staat, ik heb hem op Normal gezet.

Wat ik trouwens echt mis is een melee attack met een wapen voor als je vijand ineens heel dichtbij je is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina