EA Sport's: MMA (Mixed Martial Arts)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 1 jun 2009.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Apart, wanneer de ringspeaker mij introduceert zegt hij.... niks.. je hoort gewoon niks haha. ik heb een preselected voornaam gekozen en achternaam custom. Maar mijn nikcname noemt hij ook niet.

    Nu hoor je iets van, ' Coming from the netherlands ... (niks).... en dan begint de partij.

    Heeft iemand anders ook zoiets vreemds ervaren?

    Verder begint de careermode wel lekker moet ik zeggen.
     
  3. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal hem ook waarschijnlijk maandag meschien deze week nog.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    [gt]706485[/gt]
     
  5. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen of ik deze ga halen. Bij UFC was ik er namelijk al snel op uitgekeken, is de online server goed en is de Singleplayer uitgebreid?
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    online server is top. Nauwelijks lag itt UFC.

    singleplayer is redelijk uitgebreid. in principe natuurlijk hetzelfde als UFC (opkomend talentje wat kampioen moet worden) alleen gaat het hier allemaal een stuk sneller. Dus geen frustrerend lange trainingsessies met 100 laadschermen zoals bij ufc.

    Maar het is echt het onlinegebeuren wat het sterke punt is van deze game.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    heb de game sinds woensdag ook. Wat is het een heerlijke game, als je een beetje doorzet dan gaat er echt een wereld open qua moves en diepgang van het vechten... En ik begin eigenlijk pas.

    Heb nog niet online gespeeld omdat ik vermoed nog teveel noob te zijn. Vroeg me wel af of iemand anders ook de eerste potten in career (heb er 8 gehad nu) ook allemaal binnen 30 seconden via een tko heeft beslist? In fight now mode lukt dat bijvoorbeeld niet
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu een dag of 3 gespeeld en echt al heel wat uurtjes inzitten , en het is echt lang geleden voor mij dat ik een game ZO goed vond en zo verslavend is.
    De game is bijna perfect , helemaal online ! er is overal wel gewoon een antwoord op.
    Als je tegen mensen vecht die die game nog niet zo lang spelen , die hoek je alle kanten op en die heb je overal waar je ze wilt hebben.

    Maar mensen die de game echt begrijpen en weten wat ze doen , daar heb ik online echt hele vette potjes mee gehad ! En soms maak je gewoon een fout en dan word je daar op afgestraft en dan is t afgelopen , maar dan heb je echt het gevoel , van KUT had ik dat maar niet gedaan !

    Nogmaals het is echt lang geleden dat ik zo'n goeie game gespeeld heb.
    Online heb ik nog niet meegemaakt dat iemand doormiddel van een glitch of iets wat ongebalanceerd is daarmee constant kan winnen.
    Er is gewoon echt overal een antwoord op.
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gem gister bij een vriend gespeeld. Vind hem toch niet to fantastisch. De technieken zijn te basic i.t.t. UFC. Ik vind dat UFC nu al verder is terwijl het spel eerder uit is gekomen. Enig voordeel wat ik zag aan de game was online-modus en Miller. :+
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang heb je de game gespeeld ?

    ff bij een vriend ? geloof me , dan kan je en snap je nog niks van de game !
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    eerste paar tegenstanders zijn wel erg makkelijk idd. Ik kon er al een aantal submitten zonder een stoot uit te delen. Dit terwijl ik toch op legend niveau speel.
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Het wordt nu al wat lastiger, moest net door tot de 2de ronde en overleefde een slagenregen...

    Maar ik zit met een probleem. Ik krijg die choke submissions met dat pookje draaien niet onder de knie. Moet je circels draaien of op een plek houden, alles geprobeerd maar ik kan dat gekleurde streepje niet bijhouden volgen of whatever. Iemand heel gespecifiseerd een uitleg voor? :)
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Betaald EA jou om de game te promoten ofzo. :+

    Je kan er toch mee inkomen dat je voor het vechtsysteem niet ver gevorderd hoeft te zijn? Bij UFC had je tal van transisions. MMA is gewoon iets te simpel naar mijn mening. Enkel het EA-jasje vind ik lekkerder dan die van THQ (soundtracks, menu).

    Edit: heb de game 1,5 uur gespeeld en aantal keer de demo gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    misschien in 2 player mode. ufc 2010 tegen de AI was echt 3 x niks. als je onder lag deed je maximaal 5 x die transition en dan ging het weer terug naar de staande positie. dit op elk niveau.

    Maar minor en major transitions zitten ook in MMA, die Majors werken ongeveer hetzelfde als met UFC.

    Maar ik ben het wel met je eens dat het op het eerste oog erg simpel oogt. Naarmate je meer speelt ontdek je er op een of andere manier toch wel wat meer diepgang in. Ik vind dat strike to pass en pass to strike-systeem wel leuk gevonden.

    Verder hebben de lowicks hier eindelijk ook eens een beetje effect.
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    UFC 2010 is dikke crap vergeleken met deze game hahaha
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ook totaal niet dat mensen kunnen zeggen dat ufc nog steeds beter is.

    Statische , Robotische beweginen en animaties. Tegenover vloeiende en snelle gameplay en animaties.

    Als je allebei echt precies weet wat je doet krijg je echt vette battles.
    En die zijn niet met wie het snelst hoekt of trapt. Vaak is het echt puzzelen hoe je het spelletje van je tegenstander kan ontwrichten en dan op die manier te kunnen winnen.

    Zo heb ik al een aantal avondjes met emilieu gespeeld. En elk potje is weer spannend en eindigd heel anders.
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die controls zijn om te lachen bij UFC en het is zo houterig als de hell.

    Geef mij maar mma!
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Plus dat er maar 2 stylen zijn ofzo.

    En dat alle ventjes hetzelfde kunnen en bewegen dat noem ik echt geen diepgang.
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies , en mensen die zich echt verdiepen in deze game beamen dat ook allemaal.

    Ik speelde gisteren in een fightcard met 2 mensen die hoog stonden bij de ufc ranking eentje 40ste en geloof die andere iets in de 60.
    En die zeiden allebei dat deze game veel realistischer is. En ze ook niet meer teruggaan naar UFC nu. Dus allebei UFC fanboys , maar toch allebei toe gaven dat EA MMA in gameplay gewoon veel beter is.

    Tof om te horen !
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag in een filmpje Jackson vs. Lidell vechten. Klopt dit?!
     

Deel Deze Pagina