Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is nu dus wel goed te doen op de PS3?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Las ik nou dat op Hardcore de ammo gewicht heeft? :eek:
    Dat maakt het idd lekker challenging.

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ammo heeft inderdaad gewicht met de hardcore mode ;)

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, lijkt me wel uitdagend inderdaad. Eerst maar eens de game binnenkrijgen8)

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dat is wel cool, want in Fallout 3 had ik tonnen met ammo...

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dat is zeker cool. Het is voor de duidelijkheid geen moeilijkheidsgraad, maar een extra modus. Je kunt dus gewoon op easy of normal etc. spelen, met die hardcore mode aan. En als die aanstaat moet je rekening houden met eten, drinken, slapen, werking van medicijnen is over langere tijd (dus duurt langer voor je health bar weer vol is). Denk wel dat het echt een toevoeging is.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout New Vegas
    • graphix zijn qua textures soms bijna n64
    • shops hebben steeds maar weinig te koop
    • je wordt al vroeg in 't spel bloot gesteld aan belachelijk lastige tegenstanders
    • als je een beetje loot op normal en af en toe caravan speelt zit je al snel op 6000 caps waar je vervolgens hele winkels mee leeg koopt, en hoopt op goede wapens die er niet zijn op dat moment

En toch heb ik in enkele dagen alweer 15+ uur op de teller en ben ik helemaal verslaafd. Heerlijk spel is dit toch\o/\o/\o/\o/\o/\o/

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben het echt op alle punten niet met je eens.

• Ik vind de graphics goed genoeg. Heel af en toe zit er iets slechts tussen maar over het algemeen zijn de graphics erg goed.
    • Het is een post apocalyptische setting. Er is gewoon niet veel. :+
    • Over die tegenstanders ben ik het echt niet met je eens. Af en toe zit er wel wat lastigs tussen, maar over het algemeen zijn ze aardig makkelijk te verslaan, als je het een beetje tactisch doet.
    • Dat heb ik dus echt helemaal niet. Het meeste wat ik heb gehad is iets van 1500.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De graphix, tja ik weet van me zelf dat ik geen graphix whore ben dus ik geniet gewoon van het spel. Echter weet ik ook hoe mooi het wel kan, laatste tijd veel Alan Wake gedaan en dat is het tegenovergestelde. Tuurlijk, Fallout heeft grotere omgevingen enzo. Maar wacht, dan heb je nog Farcry 2, grafisch was dat op 't moment van de verkoop de best looking game op de Xbox 360 (!) Nog steeds ziet het er super uit.

Ja maar ik vind 't jammer dat er toch niet heel veel ammo is, ik zou meer willen hebben. Nu kies ik er soms maar voor om 72 uur te slapen zodat ik dan weer wat kan kopen.

Qua geld, ik heb geloot in de NCR gevangenis, in het door muggen bezette mini kamp in het noorden en zo nog wat gebieden. Toen zat ik al op 3000 caps, vervolgens heb ik 3000 caps gewonnen met caravan. En zonder dat ik gebruik maakte van de save/ load functie.

En tegenstanders, ik snap niet hoe je het hiermee oneens kan zijn. Een level 2-3 gast vs: deathclaws, scorpions, of killer insects vind jij logisch? Ik had als programmeur ervoor gekozen om die beesten gewoon wat later te laten spawnen (meer zoals in Fallout :cool:.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Toch geen Albino Radscorpions, he? :'-(

11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    heb +- 150 uur fallout 3 gedaan,...

@ metalsonic; (En tegenstanders, ik snap niet hoe je het hiermee oneens kan zijn. Een level 2-3 gast vs: deathclaws, scorpions, of killer insects vind jij logisch? Ik had als programmeur ervoor gekozen om die beesten gewoon wat later te laten spawnen (meer zoals in Fallout)

toen ik die grote schorpioenen tegenkwan in het begin van new vegas, deed ik mn gun in mijn pocket en rende wel de kant op waar ik heen wou...

Ga echt niet 5 minuten op een schopioen schieten....

je moet je plek wel kennen in de wereld ;)

+ meeste beesten kun je wel kwijt raken door ergens heen te rennen, ze blijven je niet volgen..

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben echt nog geen 1 deathclaw, ofzo tegen gekomen. 8)

Op het begin kwam ik alleen Gecko's en Gecko hunters tegen. En wat van die bijtjes. :+ En wat powder gangers.

13. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Idd. Maar dat is toch ook gewoon de weg waar je heen gestuurd wordt? Dan ben ik niet zo iemand van "Oh ik ben aan het begin van het spel, laat ik nog maar niet beginnen met quests, maar eerst gewoon maar eens heel ergens anders heen gaan." :+

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, mooie van Fallout in 't algemeen vind ik juist dat je ontzettend veel plezier kan hebben zonder dat je je bezig houdt met de main quest. Er is gewoon zoveel te doen. Ik vermaak mij nu bijvoorbeeld heel goed in het zuiden van de map zonder dat ik mij bekommer om de main quests. Iedereen speelt het spel ook weer anders.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    never mind

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik probeer gewoon de main quest te volgen. Ik volg gewoon de route die voor mij uitgestippeld wordt en als er dan sidequests naast komen, dan doe ik die eerst. En langs die route doe ik af en toe wat rondmoorden in hideouts van power gangers en zo. En ik probeer altijd met zoveel mogelijk mensen te praten, en dan ook zoveel mogelijk zeggen.

18. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    9mm heb ik nog helemaal niet gebruikt, gwbruikten eerst mijn varmint rifle veel, nu de cowboy repeater met damage van 20, het beste wat ik heb atm ( dynamiet, grenade rifle enz. Niet meegeteld)
    Was hij voor mij al, enigste qua bugs wat ik tegen ben gekomen is een beest (weet niet meer welke) die zijn armen ineens 2x zo lang maakt met soort van klauw en zo ff vechten totdat hij dood was, toen was hij weer normaal. En een Gecko(?) die ij de rotsen vast zat dus me niet kon aanvallrn van buiten kqnt en de enige vervelende bug dat ik niet koj schieten maar die is opgelost.

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    staat er iemand hier op vriendschappelijke voet met de powder gangsters? :+

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben shunned, geen idee wat het betekent 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina