De graphix, tja ik weet van me zelf dat ik geen graphix whore ben dus ik geniet gewoon van het spel. Echter weet ik ook hoe mooi het wel kan, laatste tijd veel Alan Wake gedaan en dat is het tegenovergestelde. Tuurlijk, Fallout heeft grotere omgevingen enzo. Maar wacht, dan heb je nog Farcry 2, grafisch was dat op 't moment van de verkoop de best looking game op de Xbox 360 (!) Nog steeds ziet het er super uit.
Ja maar ik vind 't jammer dat er toch niet heel veel ammo is, ik zou meer willen hebben. Nu kies ik er soms maar voor om 72 uur te slapen zodat ik dan weer wat kan kopen.
Qua geld, ik heb geloot in de NCR gevangenis, in het door muggen bezette mini kamp in het noorden en zo nog wat gebieden. Toen zat ik al op 3000 caps, vervolgens heb ik 3000 caps gewonnen met caravan. En zonder dat ik gebruik maakte van de save/ load functie.
En tegenstanders, ik snap niet hoe je het hiermee oneens kan zijn. Een level 2-3 gast vs: deathclaws, scorpions, of killer insects vind jij logisch? Ik had als programmeur ervoor gekozen om die beesten gewoon wat later te laten spawnen (meer zoals in Fallout
.
Klik om te vergroten...