[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haahah, ja das lachen. In Fallout 3 was er ook zo'n grot vol met kinderen, een paar echte grootbekken zaten er tussen, zo erg dat ik gewoon ze eigenlijk pijn wilde doen :)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Omdat ik vind dat als je een game hebt waarin je, als het goed is, kunt doen wat je wilt doen qua morele keuzes die je maakt, en er zitten koters in, dat je dan ook de vrijheid moet hebben om ze af te kunnen maken...

Het is toch belachelijk dat je wel de volwassen tegenstanders kunt doden, maar op de een of andere manier zou dat met kinderen niet kunnen!? Kom nou. Dat soort hypocriete zelfcensuur vind ik te idioot voor woorden.

Als ik een verschrikkelijke bad guy speel en er komt een ettertje langs die aan me kop komt zeuren, dan wil ik gewoon mijn mega-zwaard pakken en even dat koppie eraf slicen.

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hij wordt nu al verstuurd bij play.com

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Damn ik heb em bij dixons bestelt hopelijk versturen zij hem ook eerder. :+

Trouwens weet iemand al of je Garth's zwaard en tattoo bij Dixons krijgt of uberhaubt bij welke nederlandse winkel?

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dit vraag ik me dus ook af. Sowieso vind ik dat het allemaal niet zo heel duidelijk is(ook met die create a villager).

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde, je hebt nog voldoende tijd om maximaal van Fable 2 te genieten... Zo groot is die game niet qua side-quests en e.d.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, de game heeft niet eens zo superveel sidequests, dus rustig aan doen kan prima. Ik zit nu weer vlakbij dat je
    The commandant
    moet mollen. Hierna weer even wat sidequests zoeken, want ik heb er nog wat te doen.

8. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Twijfel nog over 3. Zit er nu wel volledig co-op in?

9. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    God, ik moet weer lekker wachten op een goedkopere prijsje..
    Dat gaat weken duren :mad:

Zijn de graphics trouwens verbeterd??
    In de zin van opvallend :p

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ben weer de hele dag bezig met Fable 2, en ik moet terugnemen wat ik ooit eerst zei, ik vind de game echt heel erg cool. I'm hooked. Ik vind bepaalde kleine dingetjes in de game ook echt heel erg tof, en zoiets zie je niet vaak in games eigenlijk.

1- Gebieden die echt veranderd zijn na die tien jaar in de Tattered Spire, echt tof om te zien hoe gerenoveerd de Temple of light eruit ziet en hoe er ineens meer huizen in Oakfield staan. Ook de boerderij in Brightwood is veeeel groter en ineens veel drukker, echt tof die kleine dingetjes.

2- Het feit dat je huizen/winkels kan kopen en verhuren, de klok van de 360 dan jaren later zetten en dan steenrijk in de game zijn, kan eenmalig..maar hoe baas is dit? :D

Ik heb dit hier verteld zodat ik ook de spoilers kon vertellen, en ach...deze thread is gewoon boeiender nu ;)

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dit kan vaker hoor ;) na het voor uitzetten van de de klok save je het spel. Dan zet je de klok weer terug, doe je het spel weer aan. Nu zit je weer in 2010 maar met geldbedrag van eerder! Nu save je weer en zet je de klok weer vooruit, hoppa nog meer geld! en dit kan je zo vaak doen als je wilt.

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Waar blijven de reviews van de game..
    hij komt al bijna uit en er is nog steeds niets van te lezen.

BTW, naast het feit dat 3 een enorme voicecast heeft.
    vind ik nog wel dat deel 3 erg op fable 2,5 lijkt. ik zie niet echt een engine overhoal.

13. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit te twijfelen om fable 3 te kopen is deze beter dan fable 2

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat weet natuurlijk nog niemand omdat hij nog niet uit is ;)

15. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    op deze site van gamerzines heb nu een magazine wat je online kan lezen alleen over fable 3 moet je effe op de link van xbox 360 klikken en dan zie je hem staan de special over fable 3

http://www.gamerzines.com/

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De game is al gelekt, dus user reviews zullen wel snel binnen komen :)

17. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0

Volgende keer maandverband kopen dan....

*lol grapje*

Hohoh!

18. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    ben benieuwd of mijn hero dolls uit 2 ook een meerwaarde gaan krijgen en ben wel benieuwd of mijn character niet meteen over powerd word door de optie om je Fable 2 save file te gebruiken in 3?
    anyway can't wait, en blij dat ik niet weer 600 punten heb uitegegeven aan pub games:confused:

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kun je je fable 2 save file gebruiken dan? Kut, ik weet niet eens of ik die nog heb...

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond deel 2 echt geweldig, ook de DLC. Ik heb nu zelfs de Kingmaker op m'n mobiel zodat ik wat extra geld krijg als ik begin met de game. De app slaat alleen echt nergens op maar extra geld is nooit verkeerd.

Ik wil ook wel weten of je save files kan importeren eigenlijk. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina