Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ja ik weet het ook niet.. zwaar irritant is het. Het ergste vind ik nog wel als je aan het verdedigen bent en dan zie je al van 100 kilometer afstand dat hij een steekpass gaat geven maar omdat je verdediger dan zo sloom draait of loopt dan is het weer een 1 op 1 kans.

2. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad.Hij hapert echt constant niet altijd even erg maar erg genoeg om het speelplezier te bederven.Elk kleine beetje lag is ook eigenlijk al teveel voor een voetbalgame, die horen gewoon vloeiend te spelen.Maar ik heb het voornamelijk met het uitverdedigen dan is het echt op de top bij mij.Soms hapert die dan even heel erg alsof ik download en dan gaat die weer rustig verder.

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nou nu niet de fans af zeiken, maar jongens, jullie hebben allemaal die game al weer aangeschaft.

Zolang vele mensen dat doen voordat de game online getest is: werkt het niet goed, dan deze game NIET full price halen.

Want nu heeft konami zijn geld weer binnen, waarom zouden ze geld investeren in een vloeiende online mode als de game toch wel verkocht wordt?

En je ziet het gewoon van mijlenver aan komen.

Elke dag nieuws via twitter en andre nieuwssites, Jon die vragen beantwoord, Adam Hitler en zijn capo's die de propaganda machine op volle toeren laten draaien.

En waar zijn die ratten nu allemaal gebleven?

Ze hebben jullie weer tuk jongens. Echt kut hoor. Voor mij,maar al helemaal voor jullie, die er veel geld voor neergelegd hebben.

Ik vind het schandelijk.

En het blijkt weer dat ik helemaal niet negatief ben, maar realistisch. Als ik KW nu allemaal zie klagen, nou, dat moet ik een keer zeggen, dan word ik voor van alles uitgemaakt, haha. Maargoed, ik kan tegen een stootje, ;-. Het is gewoon echt balen, met zijn allen!

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  4. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=80357
    Staat een vrij duidelijke uitleg bij mbt de updates. 1.1 en 1.2 zijn inderdaad op dezelfde manier als v.1.0 te installeren.

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gelukkig ook voor 40 euro gehaald en dus valt het wel mee voor mij.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik heb nog een beetje moeite bij 1 op 1 situaties met de keeper, ondanks dat ik hem altijd een hoek in wil knallen gaat de bal toch altijd recht op de keeper af. Maar op oefenen in training, misschien maar gebruik gaan maken van lobjes. Sowieso ook nog oefenen op vrije trappen want dat is ook een drama. :+

7. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Blesures gaan wel mee met MLO mijn Pjanic was geblesseerd geraakt in een wedstrijd en volgende wedstrijd stond er dat hij nog 1 wedstrijd geblesseerd was,

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik moet je toch echt ongelijk geven hoor.. De game is gewoon fantastisch, alleen dat komt niet naar voren omdat je hier onbewust alleen de negatieve aspecten opnoemt.
    Je wilt niet weten hoeveel plezier ik heb gehad met MLO, en binnenkort met ML.
    Echt een heerlijke topgame, dat moet gezegd worden,

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    online werkt dus gewoon weer KUT??

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is tekort door de bocht. Een week geleden zag je haast geen klachten en nu is het allemaal wat minder. Ik weet niet wat ze veranderd hebben bij het laatste onderhoud, maar sinds toen is het niet zo goed meer.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb de hele eerste week na de release bijna fulltime zitten MLO'en, geen 1 enkel potje lag!! Snap ook niet wat er gebeurd is.

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke negatieve aspecten bedoel je die ik op noem? Ik noem namelijk niks op, ik heb het helemaal niet over gameplay of andere ''aspecten'', alleen over de onlinemodus.

Verder, ja, ik ben het met je eens dat het aan aardige game is, alleen online werkt toch weer voor geen een meter?

Wat moet je dan met deze game als je alleen online wilt?

Fantastisch vind ik hem al lang niet meer. Er zitten nog veel te veel bugs in, veel te veel zaken die al meer dan 10 jaar gewoon kut zijn, zoals bv de scripts, de keepers, de scheidsen, de vrijheid die er toch amper is, maar ok, een leuke game is het.

Maar ja, online is kut, dus niet voor mij.

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Heb je ook PES offline gespeeld? Want offline gaat het veeeeeel soepeler imo.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus, laadt de game bij jullie ook opeens zo traag? Ik start de game op, klik op start en vervolgens duurde het zo'n 10 seconden voordat hij in het hoofdmenu was.

Dan nog een andere vraag, ik was een ML begonnen met Ajax en de normale spelers erbij. Nu vind ik dat toch niet zo leuk en wil ik wat anders doen, iig beginnen met die slechte spelers Jaric, Castolo enzovoort. Enige tips voor een club? Een club met mooie shirtjes zou tof zijn, en niet al te veel cash zodat ik talentjes kan binnen hengelen en daadwerkelijk met ze spelen.

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij is het ook traag, dat is sinds ik een nieuwe option file heb geinstaleerd.
    Waarscheinlijk komt het door je option file, of heb je je ouwe nog?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb de eerste gedownload die toen uitkwam om alle shirts te fixen, dus de V1 neem ik aan. Mja opzich kan ik er wel mee leven totdat de 1.5 versie uitkomt.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat startbudget met ML is onwijs geglitched he?
    Je moet eigenlijk eerst met bv. PES United beginnen of een ander nepteam, dan ML beginnen, en dan pas alles editten. Als je met een ge-edit team begint is je startbudget onwijs hoog. Beetje vreemd idd, het leukste is namelijk om met een team van ong 55 langzaam naar 65 te gaan, 72, 79 etc :D.

Mooie shirtjes zijn IMO Villa, Atletico.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar, is er een optie om dat budget aan te passen dan? Of zeg je dat ik die option file moet verwijderen, dan een ML mode moet beginnen, en dan weer installeren? Vorige keer OF installeren was niet zo'n succes. :+

Bij Everton krijg ik zo'n 70M, en bij Ado 9m. Terwijl alle talentjes rond de 300-700.000 kosten. :')

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Van PESfan.
    Ik hou zelf ook meer van die rags-to-riches ML beleving.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus, de edit-data van m'n HDD gooien -> een ML beginnen en dan een team kiezen -> opslaan -> edit-data weer op m'n HDD zetten en dan moet het werken?

Voordat ik het weer verneuk, vraag ik het maar even voor de zekerheid.. Jij bent er meer bekend mee. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina