Hijs toch al ruim 1,5 miljoen keer verkocht geloof ik. Wil er een vervolg komen moeten er 3 miljoen exemplaren worden verkocht.
veteraan wapens zijn wel stuk lekkerder om mee te spellen zeg. Je hebt echt in hardcore zo een kill met weinig kogels. Ondertussen staat me skill al op 2657. Dus het gaat echt behoorlijk lekker. Vind ook dat elke klasse gewoon sterk is. Je doet me geen 1 ergens van onder. Alleen de raketen van de spec-ops klasse is echt een aanfluiting. Indien je iemand niet direct raakt gebeurt er ook niks. Mist degene al ze leven eraf heeft. Toen straks ook in potje. Werd behoorlijk vaak beschoten met de raketten. Maar dood ging ik niet
Spel gekocht . eerste 2 levels single gedaan, leuk! alleen gfx vind ik tegenvallen. multi is leuk! al vind ik dat er met 21568 mensen niet veel online zijn, als je het afweegt tegen cod of fifa voeg me maar toe: Bulletino0031
120.000? nou ben benieuwd als ik straks weer ga spelen . hoe kun je die killstreaks trouwens instellen?
Je bent niet de enige en ik heb CT nooit gespeeld. Wel heel veel gelezen over het gevoel dat mensen bij die MP game hebben gehad.
Die rookgranaten zijn trouwens wel enorm handig... Je kan zo een vuurgevecht naar je eigen hand zetten!
Verrekte handig, helaas begint mijn videokaart (PC he) bij extreme rook toch veroudering te vertonen . Ben al opzoek naar een nieuwe . Heb er zo'n 20 uur opzitten nu, maar ik kan me nog steeds doodergeren aan de slechte punten in dit spel. Spawnrapen, snipers, shotguns (die vanaf 100 meter net zo effectief zijn als een sniper) . Hoop echt dat het een beetje gefixed wordt (de snipers iig)
nope. Deze gast killed zichzelf in MOH. Kan jij me zeggen hoe?? http://www.youtube.com/watch?v=F20R-1y0TVQ&feature=player_embedded#
gisteren ff een paar potjes gespeeld bij een maat van me maar ze mogen wel killcams toevoegen zeg spawncampers the fuck