Dat heb ik dus ook, ik heb de fucking game al sinds release en toen paar keer gespeeld,maar grotere RPGs zoals Fallout 3 hielden mij bezig. En gelukkig recentelijk eindelijk F2 opgepakt en inderdaad...blijkt de game gewoon hardstikke vet te zijn. Ondanks dat ie veel te makkelijk is, stoort het gewoon niet extreem erg. Het sfeertje blijft geweldig, nice graphics nog steeds. Muziek, voice overs allemaal top notch. En die Gargoyles die zo'n grote bek tegen je hebben, echt geweldig vind ik die
Ook het familie aspect vind ik gewoon cool, ja het is vrij basic , maar welke andere game in dit genre heeft dit? En het blijft gewoon erg gaaf om terug te keren naar je huisje en dat je je zoontje/dochtertje 'Hi daddy, how are you' of wat dan ook zegt, zijn leuke toffe dingetjes. Het hele impressie systeem is ook wel ok, in het begin vond ik het 3x niks maar ben het wel gaan waarderen. En in Fable 3 lijken bepaalde dingen alleen maar verbeterd. Volgens mij heb je daar ook een vaste vriendin toch? Althans, zo lijkt het wel in cutscenes, en je mannetje praat, zo zal je ongetwijfeld veel meer een 'band' voelen tussen de jou en je vrouw.
Laatst bewerkt: 24 okt 2010