Voor high end items zit ik meestal in Spamadan en Great temple of Balthazar. GTOB lijkt niet zo bevolkt maar er zitten veel rijke mensen en ik krijg daar dan ook de meeste whispers voor mijn high end minis. Als iemand trouwens nog een koper weet voor mijn Unded Naga en Ded Oni, PM
http://www.gwauctions.org hier kan je het ook altijd proberen Makkelijker als Guru en veelal sneller als in-game
Net een caravan vanquish afgerond van ToA tot aan Eastern Frontier. Jezus wat is dat lang zeg. Maar wel 19 zones gevanquished en gemapped in 1 dag
Vandaag even DoA leeggehaald met een groepje, wat is dat makkelijk geworden zeg. Binnen 2 uur waren we klaar, inclusief Mallyx.
Yup, deed het voor het eerst op deze manier, echt idioot. Destructive Was Glaive spam en alles dropt binnen no-time. Vroegah deden we 2 uur over 1 area, niet te geloven.
Schild verkoopt voor ongeveer 30 ectos. De spear is rond de 120 ectos. Als je trouwens nu veel geld wil verdienen, kan ik je aanraden om ToT stacks te kopen. Ik heb nu rond de 70 stacks gekocht voor 3 ectos per stack, die zullen hoogstwaarschijnlijk gaan stijgen naar 6-7 ectos per stack, dus dan heb je een leuke winst. Gaat wel iets van 2 maanden overheen.
He shit, iemand heeft dan 'maar' 50 ecto's geboden op mijn wintergreen spear, hopelijk wordt het binnenkort meer!
Hmm, misschien ook dit topic eens joinen. Heb nu 32 HoM punten, mis alleen nog 13 wapens, 4 armors (Obby, vabbian en kurz/lux en een random...) en nog 15 hero armors ofzo. Druk bezig met DoA dus die komen wel