[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees alweer genoeg om te weten dat ik deze game niet zal kopen, minder RPG en meer Sims stuff, pass!

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Fable II gisteren uitgespeeld en net nog even de puntjes op de i gezet wat betreft makkelijke achievments. Blijft een vermakelijk game en dat zelfs na drie keer uitspelen.
    Nu Fable III nog. Friday can't come soon enough.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Same here. Erg jammer vind ik dat, maar aan de andere kant creeert de Fable serie daarmee wel zijn eigen identiteit. Genoeg "echte" RPGs om uit te zoeken binnenkort.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Je moet wel van Live af zijn zag ik, de klok word namelijk automatisch gezet als je op Live gaat. Ik ga dit even proberen dan :)

5. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier een filmpje van de eerste 15 min heb hem zelf gekeken om te kijken of het wat is zat er nog om te twijfelen maar nu weet ik zeker dat ik hem ga halen

oja spoiler natuurlijk

http://www.youtube.com/watch?v=j1EnL52NwpY

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ach ja als je deel 1 en 2 geweldig vond is deel 3 toch gewoon een instant buy?
    Heb er weinig van meegekregen allemaal dit deel, maar dikke care, koop hem vrijdag gewoon instant.

7. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb deel 1 en 2 nooit gespeeld

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat hij niet wat later komt, ik wil hem sowieso halen maar heb niet genoeg money.. als iedereen hem dan speelt en ik moet wachten is kut:+

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga hem bestellen bij Gamehubs, destijds ook gedaan met het vorige deel. Hoeveel extra kost het ook alweer om per UPS te verzenden?

Thanks!

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zonder spoilers, wat in deze video zorgde ervoor dat je je besluit kon maken? :)
    Ik ga het zelf niet kijken, heb al dik 30 minuten van de game gezien, en dat zag er echt vet uit.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Even voor je gekeken, €15. :emo:
    Kan je hem beter bij Mediaoffer bestellen. Morgen even de Media Markt en Saturn krantje bekijken en anders maar even bestellen bij Mediaoffer. Paar dagen weer bezig geweest met Fable 2 en vind hem nu opeens fantastisch, helemaal zin gekregen in 3.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Hoeveel is ie dan bij Mediaoffer?
    In de MM en Saturn krantjes staat niks.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    €44,05 met Addiscount, Reckuuza.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Hm, doe ik dat dan maar, heb echt geen zin meer om al die nieuwe games fullpriced te kopen. Bouw nog net niet m'n Xbox om. :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat heb ik dus ook, ik heb de fucking game al sinds release en toen paar keer gespeeld,maar grotere RPGs zoals Fallout 3 hielden mij bezig. En gelukkig recentelijk eindelijk F2 opgepakt en inderdaad...blijkt de game gewoon hardstikke vet te zijn. Ondanks dat ie veel te makkelijk is, stoort het gewoon niet extreem erg. Het sfeertje blijft geweldig, nice graphics nog steeds. Muziek, voice overs allemaal top notch. En die Gargoyles die zo'n grote bek tegen je hebben, echt geweldig vind ik die :)

Ook het familie aspect vind ik gewoon cool, ja het is vrij basic , maar welke andere game in dit genre heeft dit? En het blijft gewoon erg gaaf om terug te keren naar je huisje en dat je je zoontje/dochtertje 'Hi daddy, how are you' of wat dan ook zegt, zijn leuke toffe dingetjes. Het hele impressie systeem is ook wel ok, in het begin vond ik het 3x niks maar ben het wel gaan waarderen. En in Fable 3 lijken bepaalde dingen alleen maar verbeterd. Volgens mij heb je daar ook een vaste vriendin toch? Althans, zo lijkt het wel in cutscenes, en je mannetje praat, zo zal je ongetwijfeld veel meer een 'band' voelen tussen de jou en je vrouw.

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen je mannetje niet zo mooi en leuk in fable 3 althans zo lijkt het toch.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoe bedoel je dat precies?

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ziet er wat raar uit in de videos dat ik heb gezien.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je doet nou net alsof je nog nooit een Fable game hebt gespeeld? Je maakt gewoon een char die je zelf tof vind. Opties zat.

Zelf wil ik m'n evil char er zo uit laten zien ongeveer:

Doe ik er ook een baardje plus eyepatch bij!

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik maar ik ga gewoon op de video's af die ik gezien heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina