[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Tja, zelf vindt ik de multiplayer erg goed. Natuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen, maar ik ervaar ze niet als storend. Waarschijnlijk gaat er wel een patch komen met wat aanpassingen. Voor mij een prima shooter met leuke game modes...
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom vind je de MP goed? Kun je in een notendop aangeven wat de sterke punten en wat de zwakke punten zijn?
     
  3. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel van de week toch maar gekocht. Vind het echt een vet spel! Zoals ik hoopte van een shooter:)

    Singelplayer niet echt veel gespeeld. Laatste missie dat ik gedaan had was als apache gunner:9 tot nu toe vet, wel een bug gevonden.... kon me teammaat niet volgen door een deur8) onzichtbare muur ofso.

    Multiplayer is echt te gruwelijk. Geluid is echt zoooo vet! damn
    ik vind de main wapens wel balanced eigenlijk. Shotgun beetje overdreven verre range maar sniper.... komop een bolt action sniper is gewoon 1 hit = kill, moet toch realistisch blijven:9

    laatste killstreak offensive is gruwelijk:thumbs:
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Even kijken of ik hem ergens voor een zacht prijsje zie liggen, want als het CS gevoel naar boven komt in een game dan moet ik hem proberen :D
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Combat Missions zijn echt heel erg tof om te doen !

    echt een toffe game mode !
     
  6. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt alleen blijf ik dat level in de bergen met dat sneeuw lastig vinden zowel offens als defence8) ..zal ook wel aan het team liggen maartoch:+
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik wel raar vind is dat mensen de killcam willen van COD/MW2, omdat ze niet zien waar vandaan ze gesniped worden. Dan denk ik: dat is toch juist de bedoeling?

    Ik krijg het idee dat veel mensen van deze game een MW2,5 willen maken ofzo. Overweeg nu toch wel om de game te halen, zeker als het erg basic en stripped down is ten aanzien van killstreaks e.d. Dat irriteert me namelijk enorm bij MW2. De balans is daar vrij ver te zoeken. Hoe zit het met de zogenaamde spawnlocks? Valt dat mee of is dat echt heel erg? Dat houdt me tegen om nu naar de winkel te lopen namelijk.

    Mompelt iets over.... op twee gedachten hinkelen.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt puur aan welke game mode je speelt , en of je een team hebt wat niet goed is.
    Of een tegenstanders met alleen maar van die sukkeltjes !

    Maar geloof me het valt best mee !

    En het is idd gewoon meer een shooter zoals vroeger , waar het gewoon meer op skill en aimen aankomt , ipv een Run&Gun shooter
     
  9. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, het is geen run&gun ...streaks zijn offensive of defensive, help je je teammaten met FMJ ammo of ga je voor een artillery voor jezelf? veel leuker dan 20 harriers die het spelen onmogelijk maken zoals bij MW2 (waar ik nu echt op uitgekeken ben).

    Geen belachelijke perks gewoon lekker basic.
    CoD BO gaat het overtreffen, maar als het zo wordt als mw2 nu is.... zie je me al snel weer MoH spelen:+
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Lijkt het een beetje op America's Army? Althans dat maak ik op uit jullie posts. Het is eigenlijk heel basic en als je daar van houdt zit je goed?

    Audioviseel in orde?
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Audio vind ik hem heel goed.
     
  12. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ken America's Army niet:x ,veel verschillende wapens heb je niet. Elke class heeft er 3, en dan van elke 3 ook nog een veteran versie van het wapen:) (in latere levels te unlocken)

    Audioviseel 10/10:thumbs:
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben inmiddels aan het zoeken naar sites die een overzicht hebben van de maps. Nog niet geslaagd in mijn zoektocht..iemand een link?
     
  14. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel willen maar stage pc is niet zo snel, windows 2000 FTW8), mail kan je beter zelf brengen dan sturen:+

    Maar map van de bovenkant zien schiet toch ook niet op?:emo: filmpies kijken op youtube is denk ik beter... of nog beter het spel kopen en zelf ontdekkenO-)
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Doelde ook op youtube filmpjes. ;)

    Alhoewel ik daar veel filmpjes zie staan van mensen die 10x spawnen en 10x binnen 5 sec dood zijn. Is dat echt zo erg?
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Nee, het is niet zo erg. Zo'n montage filmpje geeft geen objectief beeld, zo kan ik er ook een paar maken met hele toffe shootouts. Het komt wel voor maar niet zo overdreven...
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je zoveel bevestiging nodig ?

    Je kan bij FRS ook een game kopen , en als je het niks vind weer ruilen.

    En je kan een tegoedbon krijgen als je niks nieuws kan vinden.
     
  18. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ff pronken met lekkere scoren:9.

    Wel toevallig 2 potjes na elkaar en precies dezelfde scoren.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn hoogste is 44/6 ,...kan je scores terugkijken?
     
  20. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lol vette shit. Wist ik niet:) k/d van 1.92 is best netjes vind ikzelf haha, hoevaak hebben jullie die laatste offensive killstreak gehaald? zo'n dikke predator, ik zit nu op 4:)
     

Deel Deze Pagina