[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zo'n 10x gehaald, 1x ging is zo lekker toen stond ik dat potje 47-0.
     
  2. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    btw komen er nog andere maps?
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Twee november al, gratis en voor niets, in welke shooter zie je dat nog tegenwoordig. Waarschijnlijk volgen er nog wel een paar...
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren een multikill van 7 met een AGM:lol:
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk ligt ie vanavond nog in de schappen, dan koop ik hem waarschijnlijk :)
     
  6. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker doen!!
     
  7. LWD360

    LWD360 SCC-LWD

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je niet vaak nee, respect voor EA...maar eeeeeh, over hoeveel maps praten we dan?
     
  8. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit nog steeds op die klote ZAVVI te wachten, twee dagen voor release kreeg ik een dispatched mailtje en nog steeds niet binnen, tja wie voor een "dubbeltje" op de eerste rij wil zitten ahhaha|:-
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Zavvi zit in het buitenland he, duur nog wel een week voordat je hem hebt :+
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Net van de Bazaar geplukt, ben best benieuwd :+ Hoor veel goeie dingen en veel slechte dingen.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de sp echt leuk,multiplayer nog niet erg veel gespeeld dus kan er niet veel over zeggen.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke shooter heeft zo weinig maps om te beginnen ook nog eens verdeeld over verschillende gameplay modes?
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    En wat heeft dat te maken met dlc die je gratis krijgt, bij menig spel moet je gewoon betalen.
    Er valt voldoende informatie te verkrijgen over het aantal maps en de online game modes, als dat je niet aan staat dan koop je het spel niet. Als je h'm dan toch hebt is dit een leuke extra...
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Toch kun je niet ontkennen dat er standaard maar weinig maps inzitten en dat ze niet allemaal even goed gebalanceerd zijn (en dan druk ik me nog zwak uit)
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om nu even MoH te spelen (geen team assault)?
     
  16. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    @Delphiki

    daar heeft hij et toch helemaal niet over |:-

    Medal of Honor geeft het gwn gratis, Call of Duty moet overal geld voor hebbe =(
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Maps zijn er inderdaad niet veel, maar voorlopig volstaat het nog. Misschien dat er langzaam aan wat meer bijkomen. Maps zijn ook niet allemaal even prettig om te spelen, maar dat kom je wel vaker tegen in een fps.

    Als dlc je dan wordt aangeboden in de vorm van een nieuwe gamemode, twee nieuwe maps en 2 bestaande maps waar de stenen anders liggen ;) dan is dat toch niet onaardig ?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ziet het anders:

    Wat vind je meer waard?

    Een artiest die een cd uitbrengt met 16 tracks voor 20 euro? En daarna een single voor 3 euro.

    Of een artiest die een cd uitbrengt met 10 tracks voor 20 euro en daarna een gratis single?


    Tuurlijk is het goed dat die DLC gratis is, maar je moet naar de totale content kijken.
    Als je naar de totaalprijs kijkt en naar wat je krijgt vindt ik het weinig.

    De SP duurt ook al zo kort.


    Ik had dit spel gekocht, en op zich wist ik dat er niet zoveel maps in zaten. Had alleen verwacht dat ze op meerdere gameplaymodes te doen waren, dat ze beter in elkaar zaten in plaats van 2 teams die zelfs met TDM steeds aan dezelfde kant spawnen en wat meer afwisseling in de maps.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb de game vanmiddag gehaald en ben positief verast. De mp is verslavend en solide. Zeker Combat Mission is cool! De sp is onderhoudend en leuk. Het is veel been there done that, maar qua opzet vind ik het gelijk vanaf het begin al beter in elkaar steken dan de manier waarop het verhaal in MW2 werd gebracht.

    Het is overigens de eerste game waarbij ik alles beter vind lopen in de mp dan in de sp. De sp lijkt soms wat stroperig. Dat drukt de pret overigens niets, want het is een solide game. Nergens een kanshebber voor GOTY, maar vermakelijk is het zeker.

    Ga hier zeker nog uren zoet mee zijn. Op dit moment vraag ik me zelfs af of ik COD BO leuker ga vinden dan deze game. De multiplayer that is.
     
  20. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    die MoH tegen CoD is net zoals de Xbox tegen Playstation battle.
    Ze zijn beide goed op een andere manier, heb evenveel plezier gehad in CoD als ik nu in MoH heb:)

    MoH heeft idd weinig maps en wapens etc. maar moet je van alles er persé 20 hebben dan?

    En heb liever een cd met 10 goede tracks dan een cd met 16 tracks waarvan de helft niet om aan te horen is:9

    Beide (MoH & CoD) zijn goed, maar toch speel ik nu liever MoH:thumbs:
     

Deel Deze Pagina