Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, eerste gaat alleen door en speelt tegen een van de andere groepswinnaars in een enkel-rondige knock-out. Hierna heb je dus een halve finale. De winnaars daarvan komen in de finale tegen elkaar.
    Er wordt geloot tegen wie je de volgende ronde moet spelen.

2. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel de week lag gehad:mad: wedstrijden constant verloren :mad:
    400 punten :confused: ik dacht vndaag ff competitietje pakken:D en guess what(H)
    speelde 7 potjes achter elkaar en won ze alle 7 hahaha alles met 1-0 en heb nu weer 502 punten hahaha!
    soms voelt het aan als een kut spel :p maar als je wint hahaha ben je de vrolijkste man/ en vrouwen onder ons op aarde
    puur dat je gewoon helemaal door wordt meegesleept !
    maargoed, het blijft een topspel! een minpunt wat me rustig aan begint te ergeren is toch wel het omschakelen van spelers :mad: konami moet volgend jaar dat echt aanpakken het is wel een belangrijke issue

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer komt er een nieuwe toernooi? Want ik vind het erg jammer dat ik zo snel er al uitlig terwijl ik nog geen match heb verloren.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit toernooi eindigt ongeveer rond 10-15 november.
    Tussen twee toernooien zit altijd wel een maand. Wat voor toernooi het wordt, hangt van het aantal deelnemers af.
    Het is ook niet erg dat er een maand tussen zit, want dat geeft Konami de tijd online te verbeteren.

5. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Net PES even geprobeerd online, een goed spel. Fifa 11 gaat de deur uit, puur alleen voor de kut EA servers. Is het trouwens mogelijk om aan skill dribbels te doen net zoals Fifa 11? En hoe je dit? via r2+l2 of anders?

Kunnen daarnaast mensen van de tegenpartij je gedownloade kits online ook zien of is het alleen die gene die ze gedownload heeft dat ze te zien krijgt mocht je het online gebruiken?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    LT + (RS) & Nee, alleen jij kunt dat zien.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd trouwens dat ik vaak mensen tegenkom met Forlan, Silva, Eto'o, Sergio Ramos, Iniesta etc. terwijl ik zelf in Divisie 4 zit. En vaak ook bakken ze er geen reet van, continu afstandsschoten proberen en het befaamde steekpassje in de hoop op een individuele bevlieging.

Hoe komen ze daar dan aan, cheaten kan toch niet meer?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee maar heeft wel gekund dus misschien hebben ze die nog over? :p

En btw, ik kan ook Ronaldo kopen. Hoe was de rest van het team?

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal wel meerdere, maar net was het wel extreem. Die gast had gewoon overal een wereldtopper, keek mijn ogen uit. 8) Maar hij was echt slecht.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie trouwens beter, op elke positie ongeveer even goeie dus zeg maar De Zeeuw niveau of echt twee topspitsen á la Messi en Ronaldo en de rest allemaal slecht?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een gebalanceerd team.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het eerste natuurlijk, met alleen messi/ronaldo win je de oorlog niet ;)

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja want ik zit te twijfelen Adebayor te verkopen om 2 middenvelders en 1 mindere spits te kopen. Nu heb ik El Ham en Adebayor, dat is wel goed maar er is totaal geen creativiteit op mijn middeveld.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoeveel heb je betaald voor Adebayor dan?
    IMO is het zinloos om een speler van 3 miljoen te hebben als je nog default middenvelders hebt.
    Voor 2.5 miljoen kun je echt een hele goede spits kopen.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou vooral het middenveld en de aanval goed maken en de verdediging wat minder. Verdedigen lijkt toch wat makkelijker te gaan dan aanvallen. Heb ook nooit echt veel moeite met het afstoppen van aanvallers en ik heb nog 4 standaard spelers daar. Uitverdedigen is alleen wel drama, maar volgensmij is dat met goeie verdedigers niet anders.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad, eerst 2 a 3 aanvallers (ligt eraan welk systeem je speelt), daarna DMF, daarna AMF, daarna SMF's, daarna CB's, daarna SB's, daarna GK's.
    Daarna genieten geblazen :D.

17. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik geloof dat die Italiaan Palmieri standaard in iedere ML competitie bij je jeugd erin zit he?

Ik geef die al vanaf het begin de kans (81 gem.) en hij doet het gewoon steeds heel goed. Heitinga is backup nu hehe.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Jup, altijd dezelfde. Ik heb Shimizu en Palmieri een contract aangeboden.
    De rest kan ik allemaal niet meer betalen.
    ML is echt onwijs tof, kan bijna niemand signen.. Moet echt op zoek naar spelers van rond de 65 die interesse hebben :p. En dan nog hopen dat ze geen salaris van 600.000€ hebben wat dat kan ik gewoon echt niet betalen, heerlijk!

19. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar dan moet je dus wel nieuwe competitie maken, dat verhaal wat je gisteren had gepost he? Te veel gedoe voor mij.:'-(

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Is in 2 minuten gedaan :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina