Rustig, ze zijn nog bezig met het versturen van de codes. 2/3 uur geleden: (of je moet de theme pas ná een half uur hebben gedownload, dan krijg je geen code. )
Hoop t maar, ik was er geloof ik redelijk snel bij. Zat net op het randje van het half uur dacht ik edit:// ik was 11 minuten na Dulle dus dat moet goed komen
Mensen die de beta hebben voeg me even toe, ik heb geen mic voor de ps3 maar t is allicht beter dan met randoms spelen PSD-ID = Delphiki_NL
Hey, er zitten Bot matches in. Handig om even te oefenen. (morgen pas echt spelen, heb nu eerst het menu bewonderd) Het is dat mijn camera stuk is, anders hadden in deze post fotootjes van de menu's gestaan om jullie te pesten.
Grrrr Ign geeft morgen ook codes via twitter weg. Ga proberen er een te bemachtigen. Kan iemand, die hem al heeft, mij helpen en ook proberen er een te bemachtigen?
Dacht heel even iemand blij te kunnen maken met een code, blijkt dat Sony me 2 keer dezelfde mail heeft gestuurd
Ik heb alleen maar Wehkamp spam in mijn email, jammer . Nog even proberen via IGN. Ben wel benieuwd hoe de controls dit keer zijn, nog steeds pas in het 3e level van deel 2 omdat de controls gewoon kut zijn.
Van die 2 seconden bot match die ik had gespeeld kan ik al zeggen dat de controls een stuk beter zijn. Veel meer responsive. (tenminste, tov. de demo van KZ2; de full game heb ik nooit gespeeld).
Je krijgt gewoon een mail. Mensen mogen mij ook wel voor de beta toevoegen, heb wel een headset. Al ben ik bezig met de naruto + vanquish reviews dus heb weinig killzone 3 tijd.