Nou zegt iemand op de forum van Lionhead dat die persoon liegt als ie geen foto laat zien dat ie echt een exemplaar van de game heeft, maar das gewoon gelul. Echte fanboys kunnen niet tegen de waarheid i guess. Ik vind het zelf helemaal geen ramp eigenlijk als ie qua die dingen gewoon heel veel op deel 2 lijkt. Want ik ben de game echt gaan waarderen.
Gebeurd mij eigenlijk nooit, ik vind een game of tof, of gewoon 3x niks na een paar minuten hooguit een halfuurtje spelen. Maar bij F2 was dit niet het geval. Pas veel later ben ik deze echt gaan waarderen.
Al vind ik dit echt niet slecht klinken...
The idea is that new expressions get unlocked as you hit a new relationship plateau with an individual. So I might only be able to use level one expressions with someone I've just met. If I piss them off I'll be able to use level two negative expressions and level one positive, and the opposite if I become their friend. Of the level of expressions available to me, one of each extreme is chosen and placed ready for me to choose. If I use that one another of the same level replaces it, if I've unlocked more on the Road To Rule anyway.
The system was designed that way for a few reasons. Firstly, people would get the more effective expressions and then only use those, so they implemented this system to make us work for a relationship. Secondly, people would stick to a few expressions that they liked and interactions were dull, so now they automatically switch.
To get something you have to lose something.
Laatst bewerkt: 25 okt 2010