[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren was ik bij een vriend en die had Fable 3 via een niet al te legale weg "gekocht" en ik heb ongeveer 2uur gespeeld. En ik lees dat veel mensen hier twijfelen of de sfeer wel goed/leuk is. Nou ik kan zeggen ik vind de eerste 2 uur geweldig! Stukken beter dan deel 2.

Ik ga niet teveel hier neerzetten want ik heb geen zin in ruzie met een moderater ;)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heel cool als co-op ECHT goed werkt nu, maar uiteindelijk speel ik een RPG veeeeel liever alleen dan met iemand erbij. Maar ik ga het zeker wel uitproberen.

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er strak uit. Hopelijk wordt het in Fable III niet TE makkelijk om gold te verdienen.
    Ook vind ik dat er in Fable II erg laffe treasures zijn (op de legendary's na dan).

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nu denk ik weer terug aan Fable 2. Daar kon je toch alleen expressions doen op momenten die je zelf uitkoos? Kan me herinneren dat soms tijdens een gesprek heel even iets in het midden van het scherm opplopt (expressioniets?) en dan weer weggaat. Tijdens gesprekjes kon ik in ieder geval geen expressions doen.

5. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    No fucking way dat ik daar ook maar IETS van ga kijken, ik ga dat zelf allemaal wel zien :)

Enneh Vigil, inderdaad. Tijdens conversaties kon je niet expressions gebruiken maar volgens mij bedoelt die gast over Fable 3 dat je niet meer tegen NPC's willekeurige expressions kunt doen van zo'n 'expression wheel' maar ach, geen echte ramp eigenlijk.

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs:

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vind dat inderdaad geen ramp. Dat was om die wereld zo leven mogelijk te maken, met mensen die op je reageren en je onthouden enzo. Maar in deel 3 wordt dat sowieso anders, nu moet je hun harten winnen door je aan je beloftes te houden etc. (als ik het goe dheb begrepen allemaal).

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook maar gestopt met kijken. Eerste half uur ken ik nu en dat is meer dan voldoende. Kan niet wachten tot vrijdag.

Weet iemand trouwens of je hero nog morpht? Bijvoorbeeld groot en gespierd, of heel lang en mager? Ik kan helemaal geen vette pics op het internet vinden van Fable III waarin je dit duidelijk ziet.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

AVHAHA postte onlangs een pic :)

Als je dit echt kunt worden...holy crapola!!! Dat is qua uiterlijk een wereld van verschil met hoe de hero er in het begin uitziet.

En alvast voor de game straks....

http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Free-Weapons/e6cd7b06-cec4-4f04-828d-8dcf6f431c80

Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Kan me nog herinneren van F1 en F2 dat je door middel van 3 expressions en wat gifts iemand al van je kon laten houden. Die expressions waren leuk, maar totaal niet baanbrekend. Of de nieuwe aanpak beter is moeten we nog zien, maar ze hebben er in ieder geval wel naar gekeken. :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Impressie van iemand...

I've played the game for about 8 hours now and I happen to agree about the combat comments. It's mindless button mashing.

Another huge issue I have is with villager interactions. You hold down "A" several times to complete various gestures until the villager regards you high enough to give you a quest. Complete the quest and he regards you as a friend. There is just no depth to it at all.

The game does make up for this with a lot of very cool side quests and storylines. Even in the first 8 hours you'll encounter some witty and comical quests, including one that involves re-enacting a series of plays.

But I digress... the combat is lame, just like it pretty much always has been in Fable. It's hack-and-slash-button-mashing all the way. If I had to judge it so far, I would give it a solid 8 out of 10.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, dan is het dus net zo simpel als in de vorige delen.. :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou zegt iemand op de forum van Lionhead dat die persoon liegt als ie geen foto laat zien dat ie echt een exemplaar van de game heeft, maar das gewoon gelul. Echte fanboys kunnen niet tegen de waarheid i guess. Ik vind het zelf helemaal geen ramp eigenlijk als ie qua die dingen gewoon heel veel op deel 2 lijkt. Want ik ben de game echt gaan waarderen.

Gebeurd mij eigenlijk nooit, ik vind een game of tof, of gewoon 3x niks na een paar minuten hooguit een halfuurtje spelen. Maar bij F2 was dit niet het geval. Pas veel later ben ik deze echt gaan waarderen.

Al vind ik dit echt niet slecht klinken...

The idea is that new expressions get unlocked as you hit a new relationship plateau with an individual. So I might only be able to use level one expressions with someone I've just met. If I piss them off I'll be able to use level two negative expressions and level one positive, and the opposite if I become their friend. Of the level of expressions available to me, one of each extreme is chosen and placed ready for me to choose. If I use that one another of the same level replaces it, if I've unlocked more on the Road To Rule anyway.

The system was designed that way for a few reasons. Firstly, people would get the more effective expressions and then only use those, so they implemented this system to make us work for a relationship. Secondly, people would stick to a few expressions that they liked and interactions were dull, so now they automatically switch.

To get something you have to lose something.

Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Yes, eindelijk een echte co-op! Maar wat laten ze dan van de co-op zien? 2 nerds die gaan trouwen. :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Even over Fable 2...wat houd een perfecte date in in Fable 2? Ik wil die achievie ff hebben.

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Sjeez!
    Weet echt niet of ik moet gaan halen....

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    In die co-op vid hoorde ik gelijk weer een song van F2. _O_

[yt]lEBqPfZxPe0[/yt]

De locatie(like-list) en op die locatie de juiste expression doen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina