Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ow, als de 1.5 OF uit is, zal ik er misschien aan beginnen, iets meer uitdaging.. win nu best makkelijk mijn potjes.. ga dus denk ik maar eens over naar topplayer

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja ik zit ook op topplayer, tot dusver 1x verloren. Gaat best lekker, maarja die teams uit D2 zijn natuurlijk allemaal dramatisch slecht.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb Adebayor nu verkocht volgens mij heb ik hem voor 4 mil gekocht, nu heb ik ff 2 middenvelders gekocht van 70 overall.

Weet iemand trouwens hoe je een team kan maken, want ik kan me herinneren dat in PES 5 en 6 dat je als je een ML starte dat je ook kon kiezen om een team te maken.

Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet een team kiezen uit de D2 divisie, die kun je zelf aanpassen in het Edit Menu. Dus niet vanuit het ML menu.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kan ik hem aanpassen nadat ik de ML heb aangemaakt? Of moet ik eerst edditen en dan ML aanmaken?

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Baal er echt van dat online zo dramatisch werkt, offline is een compleet andere game. Tegen de computer spelen vind ik alleen niet echt leuk, dus wordt dit spel (bijna) alleen nog maar in het weekend gespeeld..

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat kan.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gisteren mijn eerste potjes gespeeld, echt enorm wennen na Fifa 11.

Eerste wat opvalt zijn de animaties, die zien er op zijn minst vreemd uit.
    Ook de gameplay is heel anders, het gaat sneller, passes lijken veel harder te gaan, en schieten is ook van een hele andere categorie geloof ik. :D

Als die 1.5 OF uit is ga ik dat ook eens installeren.

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb echt nauwelijks online lag of dergelijke heel af en toe is het ietsje minder maar als ik dan weer een potje tegen iemand anders speel is het weer goed.

edit; zijn de servers down? of ligt het aan mijn netwerk?

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt een compleet andere game offline.

Online is niet echt laggy,maar er zijn wel veel slowdowns waardoor de game bij vlagen echt onspeelbaar is. Het lijkt dan het net bullet time, en die feature was volgens mij niet aangekondigd.

edit: en elke dinsdag weer zeggen dat de servers down zijn... maintenance?! zucht.

11. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier heb ik ook nog steeds moeite mee,gaat vaak verkeerd.
    Met welke instelling spelen jullie?

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    sorry dat ik het spel vorige week dinsdag niet heb gespeeld zodat ik het niet wist...:F:

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Semi-assisted, maar het is nog slechter dan vorig jaar :/ PES 5 had de perfecte cursor change.

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online is nu echt een drama geworden met als dieptepunt gister avond. Ik speel met heel aardig team tegen een team met alle standaard spelers en zelf van hun kun je nog verliezen met al die lag. Soms stond het beeld gewoon een paar seconden stil om vervolgens ineens weer door te gaan.

Speel je offline dan lijkt het wel alsof je een ander spel hebt gekocht. Alleen offline vind ik er niet veel aan, zowiezo niet op de lange termijn.

15. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weinig last van lag online, komt zelden voor bij mij :eek:
    Maar mensen die klagen over dit spel hebben fifa 11 clubs nog niet gezien :p
    daar is de lag pas vervelend :eek: vandaar ook dat ik naar dit spel gegaan ben.
    En ik moet zeggen dat voor mij dit jaar pro evo gewoon de betere is.

16. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net begonnen met de ML online maar het is me nog niet helemaal duidelijk of spelers nou beter (of slechter) worden na verloop van tijd? En worden ze ook ouder?
    Heeft het dus zin om jonge talenten te kopen of kun je dus net zo goed oudere goede spelers kopen?

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Spelers worden niet ouder/beter of zelfs slechter. Je moet dus de spelers kopen zoals ze op dat moment zijn en niet rekening houden met groei. Wat wel mee telt zijn blessures dus als iemand heel blessure gevoelig is kan het zo zijn dat je die vaak moet missen omdat als je een blessure oploopt in een wedstrijd kan het zo zijn dat je die speler bijvoorbeeld 3 of meer weken kwijt bent.

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig, rustig kw, het komt allemaal weer goed, :b:.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Traore heb ik toch echt als 63 gekocht en die is nu 66.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat komt door die update geloof ik, Shin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina