Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Nee eigenlijk niet. Wel ongeveer het zelfde geloof ik maar ik heb hem meteen weer uitgezet door die Johhny shit :+

2. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Een van mijn companions is helaas de pijp uitgegaan. Spel weet mij trouwens wel te boeien, iets wat de laatste tijd niet echt veel games meer lukt. Ondertussen zo'n 16 uur op teller pas staan, dus kan nog wel ff door

3. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Die kunnen niet dood?

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon m'n save herladen na het uitspelen van de main quest en hardcore modus uit zetten. De achievement is tenslotte toch al binnen. Er wordt gevraagd voordat je aan de laatste missie begint of je zeker weet dat je verder wilt gaan, omdat je anders niet meer terug kunt.

5. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Ooooh fijn dat ze dat zeggen. Ik durf niet meer met quest verder te gaan want weet niet welke de main is en volgnes mij had ik een heel stuk over geslagen :+

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel, Veronica was bij mij ook dood gegaan :p

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt er aan welke mode je speelt. Companions kunnen alleen dood als je op Hardcore speelt. ;)

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, wist ik niet:eek:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tip: Radio altijd uithouden in games. Doe ik ook altijd in games die een radio hebben. GTA en noem ze maar. Werkt alleen maar tegen mijn concentratie in. ;)

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar slaat dat nu weer op? 8)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik doe gewoon zelf muziek aan. :9 Behalve bij GTA, want de radio daar is vaak goed te pruimen. :thumbs:

En ja, Johnny Guitar is echt een kutnummer. :9 Ze hadden wel wat meer nummers in het spel mogen doen.

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Bij de meeste games wel ja, maar toch niet bij Fallout, daar is de muziek juist goed voor de sfeer.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lol, dit spel heeft echt een te hoge verslavingsgraad. Ik was vandaag in Snowworld, en tijdens het snowboarden dacht ik gewoon "Hey ik heb eik wel zin om nu ff Fallout te doen." :+

14. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe het voelt, ik dacht vanmorgen om 7 uur, toen ik naar mijn werk fietste hetzelfde|:-

15. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Toch maar het spel gekocht. Vind hem tot nu toe nog weinig boeie vreemd genoeg. Terwijl ik deeltje 3 kapot heb gespeeld.

Ben ook nog niet echt heel ver. Ben net in de dino stad gekomen. Ligt het daaraan en wordt het later leuker?

16. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien meer gaan ontdekken? Hoe je dit nu zegt lijkt het alsof je in volgorde gaat van quest naar quest. Misschien kan je beter gewoon rond gaan kutten, dan wordt het vanzelf wel leuk :)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dino stadjes is imo één van de hoogtepunten qua eigen feeling/ sfeer in een gebiedje. Hooverdam vond ik maar muaa, Vegas is natuurlijk ook tof maar echt, als je nu nog niks leuks hebt gevonden dan denk ik dat je 't spel niet leuk vind.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je dat ik altijd muziek uit heb in games? ;)

Muziek draagt wel bij aan de sfeer in games als deze, maar vind het natuurlijker als je het uitzet.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    De muziek in F3 vond ik echt episch _O_ Three Dog oouuuuuuuuuuwww _O_

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet nog wel dat ik echt albums downloade van The Ink Spots (Maaaaybee) en Billy Holiday etc, na aanleiding van Fallout 3. Echt super, die sfeer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina