[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Je ontkomt er niet aan om ze te vergelijken. Zeker de SP's lijken erg veel op elkaar. De SP van MoH had zo in COD kunnen zitten en andersom.

Vanavond een uitgebreider verhaal van mij over de SP en MP.

2. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Elke shooter wordt ineens met CoD vergelijkt:+ zelfs Halo Reach wtf...

op het begin was Mw2 echt tegek:9 was bijna 24/7 bezig zonder genoeg ervan te krijgen:)

Alleen alle CoD fanboys (=hele grote groep) trappen elke andere shooter die uitkomt de grond in omdat het niet zoals CoD is8) ,het is een kwestie van smaak. Durfde eerst ook niet MoH te kopen omdat het zo werdt afgetrapt door de meerderheid. Heb er nu na de aankoop nog geen enkel spijt van*) ikzelf vind het gewoon leuker en beter spelen dan Mw2.

Ken genoeg mensen die Mw2 nu echt niks meer vinden maar het toch de hemel in prijzen... beetje meelopen met de meerderheid vind ik het:+

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Bc 2 veegt de vloer aan met die gameplay van .... modern cockboy 2

Nu weer even moh online spelen ckr bruut ha ha !

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat doe ik in ieder geval niet, want dat is echt appels met peren vergelijken.
    Van MoH vind ik het niet gek dat een vergelijking met CoD wordt gemaakt. Er zijn gewoon veel overeenkomsten.

5. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die van plan zijn vanavond te spelen?
    Ik ga waarschijnlijk vanaf 21:00 uur:9 ,voornamelijk Combat Mission spelen

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk wat dat betreft hoor , maar als je 2 a 3 keer gespawnkilled word en je hebt echt geen flauw idee waar die hufter zit dan is het wel fijn ;)

Normaal gesproken ben ik er ook meer tegen dan voor.

7. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    killcam zou de hele sniper sfeer verpesten:)

Je ziet bij MoH met wat voor 'n wapen je gedood bent... zegt meestal al voelde:9

8. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    spawnkill kan ook vanaf de andere kant van de map. Zie vaak genoeg enemy spelers spawnen in een gebied waar ik zoom met me sniper;)

Niet tot ik daar dan bewust op richt maar ik bijvoorbeeld zoek naar een andere sniper die al geschoten heeft en mistte ofso:)

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170

En dat is nou net de bedoeling! Ik heb gisteren op de PC een paar potjes gespeeld op een server waar snipers verboden waren (zelfde voor spawnrapen). Dat was echt zo fijn he, iedereen deed wat, mensen gingen niet alleen maar lame zitten rapen in een hoekje! Zo perfect!

10. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan heb je nog op de PC de hackers, die je op mw2 teminste nog kan onderscheiden door hun reacties, en niet aleen hun score.

11. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou dat het verpesten? een sniper hoort op de achtergrond te zitten op een heuveltje.

Killcam zou het verpesten. Je wordt gedood 'oh wie was dat? ff kijken... ooh daar zit ie' 3..2..1.. spawn, aim, dood. Je zoekt alleen maar degene op die je dood. En als je 'm niet dood krijgt wordt je nog aggresief ook8)

Als een sniper jouw kan vinden, kan jij hem ook vinden:+

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even combat mission gedaan de tegen partij kreeg alleen het eerste objective, wij raiden alle objectives binnen 3 of 4 minuten met nog 80 spawns over.

Dat krijg je als je niet samen werkt en met 12 snipers speeld haha.

13. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Na ik zit vaak in het verkeerde team ofso:emo: als er bom wordt geplaatst denkt volgens mij iedereen in het team.... 'die defused me teammaat wel:+'

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja dat is jammer bij sommige teams is het echt ieder voor zich.

Maar als mensen een beetje samen werken en het lukt is het echt brullen die game.

15. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    zoals af en toe je team helpen met defensive streaks:thumbs: ,voelt best goed als je je team full support geeft met ammo, flakjacket, fmj, armor piercing etc*)

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Helemaal mee eens. Zie je ook terug in coD, zeer irritant. Schiet je iemand neer staat ie 4 seconden later alweer naast je om je terug te pakken. Nou gaaf zeg :{

MoH is veel minder run&gun... Je moet hier een beetje tactisch te werk gaan en gebruik maken van dekkingen. Natuurlijk wordt ik soms ook geraakt door een sniper, maar het wordt niet hinderlijk. Kwestie om niet continu te gaan rond rennen in een gebied waar iedereen op zoek is naar beweging om een kill te maken.

Lijkt mij ook logisch dat je de klasse aanpast een het gebied, dit geeft ook variatie in de gameplay. Closecombat in dorpjes vereist een andere klasse dan een uitgestreken landschap...

17. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde , als ik 2 of 3 keer door dezelfde sniper ben gedood , dan is mijn volgende stap alleen maar op hem gericht.
    Vaak pak ik dan ook een sniper ,omdat je na 3 keer wel ongeveer weet waar die zit , en dan schiet ik hem neer. Gerechtigheid !!

Ik vind het juist beter zonder Killcam hoor !

19. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Online begint het toch te vervelen, heb 1000/1000 en ben eigenlijk wel klaar met de game, helaas.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes , lijkt mij ook wel te doen al zie ik wel een beetje op tegen tier 1..

Deel Deze Pagina