De XBL Marketplace. Hoezo? Ze zijn traag met updaten dus ze gebruiken nog de placeholder art, als dat is wat je bedoelt.
Wat is de Vanquish demo ziek zeg! Ook nog best pittig, vind ik. Kom niet verder bij die 2e Argus vorm. Kut laser . En R.U.S.E. demo ging wel, liep alleen halverwege vast en heb er nu geen zin meer in.
De demo van Star Wars: The Force Unleashed II staat op de Marketplace. Edit: Klik om de demo naar je Xbox 360 te downloaden.
Bij mij staat daar steeds je hebt niet de nieuwste update van live om het te downloaden. Volgens mij staat het nog op me oude console die overleden is kan je dat ergens veranderen?
ehh ik heb alle updates gewoon. Maar goed download hem nu via me xbox360 zelf. Zal er maar eens over bellen met MS waarom dat niet werkt bij mij want op emails reageren ze niet eens.
Nog eentje zie ik: Majin and the Forsaken Kingdom - Demo Bestandsgrootte: 237,4 MB edit: Voor de nieuwe pagina dan nogmaals: Need for Speed: Hot Pursuit - Demo Bestandsgrootte: 1.4 GB
dan is Joy Ride voor mij wel een grote faal.. dacht dat er eindelijk een soort van mario kart racer voor de xbox zou komen
Demo: Apache: Air Assault Content: Apache: Air Assault Price: Free Availability: Check availability for your region File size: 778.7 MB http://marketplace.xbox.com/en-US/p...24156889b?cid=majornelson&partner=majornelson Dash Text: Apache: Air Assault is a modern combat flight simulation game where players control a variety of lethal Apache attack helicopters outfitted with cutting-edge military weaponry. The goal is to prevent terrorist attacks by raining down destruction from above in the world’s most volatile warzones.