[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo'n graf user die komt mauwen over Fable III maar ondertussen geen gamertag heeft ingevoerd.. en toch een 7.5 geven :emo:
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is zijn mening, ik vind een 7.5 lang niet slecht... Hoe en waarom hij het spel kan spelen boeit me niet, als hij zegt het gespeeld te hebben zal het vast wel zo zijn. :+
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het blijft natuurlijk een K.U.T. review :)
    Voor zover het dat is, het is namelijk maar één regeltje :+
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem morgen middag normaal gaan halen in de videotheek hier in de buurt,ben benieuwd.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn mening na 2uur spelen, op dat moment heb je nog niet eens al je wapens laat staan dat je in het eerste dorpje bent geweest....
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoals Gamesradar al beschreef, in het begin denk je echt vaak van 'WTF' , en het word juist steeds beter naarmate je verder speelt. Je moet het dus gewoon tijd geven.
     
  7. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw tis echt een aanrader :), zit er nu al zon 8uur in en de sfeer is heerlijk!! Zit nou in een quest waar wat oude bekende uit deel 2 weer in voor komen :) dats wel humor! Kwa graphics ziet het er nog prima uit, wel wat popups enzo, ma het hinderd totaal niet!! het upgrade systeem voor skills, wapens, kleren etc werkt heerlijk. Als je een liefhebber van deel 1 en 2 bent, dan is het wel een instant buy!!
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of je ook gespierder wordt als je veel met zware wapens vecht of dik wordt als je veel taarten eet. Ik lees hier echt niks over...
    De recensies zijn lekker positief. Krijg nu nog meer zin in vrijdag.

    Edit: ik lees net dat Halo's en Horns eruit zijn gehaald! Jammer!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb geen enkele review volledig gelezen dus ik zou dit niet weten, maar hoe zit het met het menu? Ik weet dat je kleding en wapens in een speciale kamer kunt bekijken en aantrekken. Maar hoe zit het met potions en andere items die je onderweg tegenkomt en oppakt? Ik neem aan dat je daar het menu nog steeds voor hebt? Zo ja..werkt dit wat sneller allemaal?
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal nog best twijfelachtig. Ik denk dat we het vrijdag dan maar zelf moeten ervaren. Ik verlaat deze topic maar.
    Doegie! En tot vrijdag. ;)
     
  11. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het werkt na mijn idee wel sneller(en het is leuker), potions komen meteen in de dpad te zitten, ma je kan ze alleen gebruiken als je gewond bent, dit is dan wel het nadeel, je kan niet zien hoeveel leven je hebt, dus als je popup krijgt dat je potion kan gebruiken moet je gaan schatten wannneer je moet gaan drukken, beetje krom.

    ik heb iig nog niet aan mijn char gezien dat er meer spieren bij komen na het gebruik van me hamer, je upgrade dan voornamelijk alleen in increase pistol, magic of melee, dus geen toughness zoals deel 2.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de co-op van Fable 3? In Fable 2 moest je in elkaars kont blijven en dezelfde camera delen, hoe is dat in Fable 3?
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je eigen weg opgaan dacht ik.
     
  14. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    dat durf ik je niet te vertellen, ben eerst in me eigen albion gaan dwalen :)
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand eigk al de preorder code van bol.com mogen ontvangen?


    Ik heb de Limited edition bij hun gepreorderd, heb alleen nog niets mogen ontvangen. Terwijl in hun beschrijving staat dat je die er wel bij krijgt :p
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kreeg mailtje van Dixons dat m'n order is verstuurd naar TNT. Ik hoop dus dat er morgen een meneertje of mevrouwtje aan de deur staat met een pakketje. :D

    Alleen nog geen mail gehad over de pre-order code. Iemand hier al meer info over?
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet eerlijk, ik heb hem ook bij Dixons besteld en niks gehad :+

    LE of standaard editie?

    Edit: Minuut na dit bericht een email gekregen van Dixons..

    Je krijgt de villager code op de dag van de release (vrijdag)

    Bij mij komt de pakketdienst altijd erg vroeg, 10 uur . Dat wordt vrijnemen dus
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een trailer gezien + bevestiging bij TMF gamekings, eigen camera, eigen mannetje etc in co-op :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Je upgrade toch nog wel dexterity,strength, en al die willpowers?

    Denk dat Mediaoffer de game morgen ook wel zal versturen als ie nu al verkocht word, zo niet..dan versturen ze hem donderdag.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Typisch.. Op http://www.metacritic.com/game/xbox-360/fable-iii/critic-reviews scoort deze game 82, en de laagste 2 cijfers zijn 2 websites die ik altijd wel vertrouw, 6 van GiantBomb en 55 van Destructoid.. Grootste minpunten schijnen dezelfde minpunten van fable 2 te zijn, de waypoints die af en toe verdwijnen, te makkelijke enemies en slechte AI. Dat je terug moet teleporten naar een algemene kamer, dan weer de verkleed-kamer in, dan op zoek naar een mannequin die de juiste kleding draagt, hoedje selecteren, waarom niet gewoon meteen via een menu? Of zoals Destructoid het verwoorde: You know, there is a reason why we've had menus in games for over twenty years. They work.

    Maarja ik hou ook erg van het fable sfeertje, erg sprookjesachtig, maar ik weet nog dat ik me tijdens fable2 af en toe dood ergerde aan de eigenaardigheden van de game, ik hoop alleen maar dat het een beetje meevalt met fable3..

    Mn bedoeling met deze post is niet om azijn te zeiken, maar wil alleen zeggen dat mocht je twijfelen over deze game: er zijn wel degelijk ook tegengeluiden te horen over deze game, dus lees ff wat reviews voordat je besluit om deze game te kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina