[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad de meest vervelende achievement. De bugs zijn niet normaal, in de laatste missie heb ik drie gehad dat door een bug mijn medesoldaat niet doorloopt waardoor ik dus vast stond, tergend!
     
  2. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk alleen op tegen de 2uur spelen van Objective. Potje duurdt max 5minuten, meestal nog korter:+ schiet niet op dus. Vooral omdat het niet echt mijn game modus is:9
     
  3. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde daarom meteen vanaf het begin alles te gelijk dus niet eerst 8 uur Team Assault want dan gaat je het niet lukken om een minder leuke voor 2 uur te gaan spelen.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat had ik ook al in de singeplayer :mad:
    Weet wel hoe het nu wel moet , meteen meelopen ipv in de tunnel blijven staan.

    Wel dom idd..
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je snel ik zit pas op 750 G
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dat is toch ook wel aardig ? Ik let daar eigenlijk helemaal niet op, ben alleen bezig met het spel zelf :)
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik haat het ook als mensen een spel echt met 1 game vergelijken.

    Ik vergelijk dit spel dan ook niet met alleen COD, maar ook een GOW, Halo, Battlefield, RB Six etc.

    Ben blij dat mensen erg van dit spel kunnen genieten. Baal alleen dat ik hem gekocht heb en geld kwijt ben :mad:
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem toch weer verkopen?

    Verlies je wel wat geld maar niet alles ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zeg dat wel, ik heb de missie met de ATV's nu al 4 keer geprobeerd en iedere keer een dikke pathfinding bug of medesoldaat die lekker op zn ATV blijft zitten :mad:
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik moet nu een warehouse securen, maar er gebeurt niks? Mijn 2 medespelers blijven staan en ik kan er niet in? Heb de laatste checkpoint geladen maar nog steeds geen verandering. Zie ik iets over het hoofd? :{
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die tier1 missions andere missies dan de sp campaign?
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hetzelfde, alleen als je dood gaat moet je helemaal opnieuw beginnen met de missie!

    Erg frustrerend, ik ging gisteren net op t eind evan een missie dood terwijl ik 20 minuten bezig was in die missie (tier1 tijd is onder 25 min blijven) en toen ben ik er maar mee gestopt; ik heb daar t geduld niet voor, lol
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de sp uitgespeelt en vond het een korte maar leuke ervaring.
    Het enigste wat me ergerde waren toch wel de hoeveelheid bugs zoals een muur waar je niet over kan en even later wel,een deur die niet open gaat en even later wel.
    Of vastlopers en op het laatste had ik erg veel last van als je begint te vuren dat het beeld wat blijft hangen.
     
  14. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    koop mediamarkt ( maar dan geen game met codes) en je kan binnen 14 dagen terugbrengen zonder gezeur:+
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoeveel multiplayer maps zijn er precies, ik hoor dat er zo weinig zijn?
    En hoe lang is de SP ongeveer?
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht en er komen er twee bij 2 november en geloof ik ook 2 bestaande maps in andere modes..
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    SP is erg kort, op medium deed ik er zoon 5 uur over.
    Zit ook stampvol met bugs( onzichtbare muren, dingen waardoor je missies niet meer kan afmaken, teammates die door je heen lopen) heb zelf alleen de singleplayer gespeeld en een open beta, vond er eigenlijk niet zoveel aan.
     
  18. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zat gister ff alle modussen te spelen online, vond Objective wel leuk, maar ook wel heel simpel. Als je een beetje in een goed team zit, of met je xbox live party, en je spreek af de ene helft A andere helft B ben je zo in 46 seconden klaar. En de tegenstander kan niet eens 1 objective krijgen als je goed aan het verdedigen bent.

    ik merk wel dat er af en toe een heel slecht balans in de team verdeling zit, of je wint constant, of je verliest constant. Dat is in ieder geval mijn ervaring. En de skill levels slaan IMO ook nergens op.
     
  19. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister zo'n oneerlijk potje gespeeld haha
    op een gegeven moment had mijn team driekwart van de map in beslag...
    dus spawnde de enemy allemaal op dezelfde plek:9, en allemaal in mijn range*) dus free double kills haha. Beetje oneerlijk voor tegenparty:+

    en gister 3x flawless:thumbs:
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hmm, campaign op hard al uit na ong. 4 en een half uur. Was wel leuk moet ik zeggen, al was er teleurstellend weinig diepgang en is de afwerking niet goed.

    Nu de multiplayer nog testen...
     

Deel Deze Pagina