Ze geven het tijdens de race aan als je minder toeren moet draaien. Je hebt: Fast Standaard Cruise Misschien cruise dan eens proberen?
van het codemasters forum : Update: The team have been hard at work and as a result we have now completed all internal testing on the patch. The patch is now in submission with Microsoft and Sony for all 3 platforms, and once this process has been successfully completed the patch will be released, ready for you to download. Keep an eye out on the forums, facebook, and twitter, as we’ll let you know as soon as it’s ready to download. Weet iemand hier hoe lang dat goedkeuren van Microsoft op zich kan laten wachten ?
Gaat het een beetje goed, het spelen met controller? Heb wel een stuurtje, maar geen bevestigingsmogelijkheid meer (op schoot is kut). Als de patch er is koop ik de game
Gaat prima, het is even wennen en waarschijnlijk zal het beter spelen met het stuur, maar ik heb er geen problemen mee!
oke mooi. Had lekker veel loon, dus hij komt er sowieso. Vroeger speelde ik niks anders dan F1 games, vooral Formule 1 Racing Championsship heb ik kapotgespeeld.
Ligt het aan mij of is Catalunya retelastig? Ik was de race ervoor (Shanghai) 2e gekwalificeerd en gefinisht en op Catalunya kom ik gewoon niet verder dan een 16e tijd.
Ik ben net aangeland bij P1 op Catalunya en werd daar de 3e tijdens P1. Ik heb er nog niks van gemerkt dat ze beter zijn. Ik speel op hard met alles uit. Vorge race werd ik 4e in de regen terwijl alle practice in een flauw zonnetje was ,dat was wel even werken zonder TC. Stond op pole maar verloor in de eerste twee ronden twee plekken. Had de race al eerder gedaan tot 12 ronden en merkte dat de AI ging pitten voor primes terwijl ik op intermediates rondreed. Kun je dit tijdens het rijden ook aanpassen? Ik kon toen ik naar de pits ging (de 1e keer) geen options krijgen dus ben opnieuw begonnen en toen handmatig ingesteld dat ik na 6 ronden mijn primes zou krijgen. Dat ging verder prima. En hoe pas je al rijdend je vleugels aan? Mijn engineer geeft aan dat ik mijn neus moet veranderen qua stand als ik een stuk verloren ben maar geen idee hoe ik dat rijden doe.
Ik ben van plan om het spel te halen maar ik hoor/lees over paar bugs, bijv: pitstopje, rondetijden die niet kloppen etc...? klopt dit ? zo ja is er al een patch ervoor? of moet die nog komen? Hoe dan ook, het lijkt me echt een leuke spel en ga hem zeker kopen! f1 2006 was ook al een leuke game dus ik ga ervan uit dat 2010 me gaat bevallen Btw spelen jullie met een controller? of met stuurtje en pedalen?
Ik speel met controller en dat is erg goed te doen. Heb nog nooit serieus met een stuurtje gespeeld dus kan het zelf niet vergelijken maar ik kan de A.I. prima bijhouden op hard in mijn HRT.
Tijdens het rijden kun je banden en vleugels aanpassen door de vierpuntstoets naar rechts in te drukken.
Er zitten bugs in, maar daar is makkelijk omheen te werken tot de patch er is. Vandaag is bekend gemaakt door Codemasters dat de patch naar microsoft en sony is gegaan om hem goedgekeurd te krijgen. Dus de patch komt er zo snel mogelijk aan. Voor de bugs + oplossingen kun je het beste even dit topic doorlezen
Haha awesome! Ik zeg altijd D-pad, maar goed Morgen nog maar eens proberen om verder te komen dan Q2, maar ik heb echt het gevoel dat ik niet heel veel beter kan rijden. Ach, 16e is ook prima
Net ook weer eens gespeeld. Sao paolo is echt mooie baan zeg! Zodra de patch komt weer lekker verder spellen.