Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem gewoon bij mediaoffer bestellen, betaal je een paar euro meer maar dan heb je hem een week eerder. Reken bij gamehubs namelijk minimaal maar op 1,5-2 weken verzendtijd.

    Over levelen: dat COD4 deuntje was echt baas.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    We horen het wel als er opeens zo'n radiografisch autootje in je slaapkamer rond rijdt of niet natuurlijk ;)
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    cod 4 had toch ook zo'n vet deuntje aan het begin van een match ?:eek:
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Maarja, de COD4 deuntjes waren allemaal wat meer 'rock' achtig. Vond ik persoonlijk wel vet.

    Wat was die van COD5 ook al weer? Ten-Hut?
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]d601u6Lh-Cw[/yt]

    Fucking episch :D
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ook maar gehaald, bij abbo van de PU, 55 euro voor spel + abbo, vond 't wel netjes.:+
    Is de PU beetje snel? Of kan ik hem meer dan een week na de release pas verwachten?
     
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik had hier ook nog over getwijfeld, maar las op dit forum enkele reacties in de trend van: "en dan 2 maanden wachten op BO". Was volgens mij in het Pats topic of zo..

    Ik heb hem toen maar gepreordered by Dynabyte voor 53. Aangezien ik hem dan wel snel wou hebben, anders was ik voor Amazon.co.uk gegaan. Normaal koop ik spelletjes alleen maar in de budgetbak, maar wou voor de verandering een x weer spelen als het online nog op de top is. (ter vergelijking heb COD 4: MW GOTY nu pas besteld by the hut voor 20 EUR)
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik had eerst actie met prototype gepakt. Ik heb hem maar in de winkel gehaald dat spel toen want het duurde echt lang :+
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    kut :F: al besteld.
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    wilde hem net bestellen bij MO krijg je dit Excuses, storing Addiscount :p
     
  11. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hoezo niet? is toch gewoon gaaf?
    zijn zoveel dingen die ze dan weg kunnen laten want dan heb je ook geen skins nodig want het voegt voor de rest niks toe aan de gameplay...
     
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had vorig jaar die actie bij PU gedaan (met Modern Warfare 2). Had hem toen op de releasedag op de deurmat...hopelijk heb je die mazzel ook :b:

    Edit: Op de website bij abonnee staat wel dit: "Bestellingen die wij vanaf 25 oktober ontvangen kunnen niet meer tijdig worden verwerkt om te leveren op releasedatum."
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  14. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand eigenlijk ervaring met deze (volgens mij beginnende) webshop?

    wel van budgetgaming gehaald, dus ik mag aannemen dat hun alleen vertrouwelijke webshops verwerken in hun db
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou echt totaal niet van schietspellen, maar door al deze berichten enz. over BO zou ik hem nog bijna halen ook 8)
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Deze game wil je gewoon op de release dag hebben. Dit soort games pre-order ik nooit. Er komen straks heus wel aanbiedingen bij saturn of media markt bij de release. Altijd wel weer grappig om te zien al die mensen op dit forum die bij de release balen dat ze hem gepreorderd hebben en nog niet hebben en dan ook melden dat ze NOOIT meer zullen pre-orderen :+ Leren ze het dan nooit |:-
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb één keer een pre-order gezet, omdat ik weg was vanwege vakantie, maar verder doe ik het nooit. Helemaal omdat veel winkels bij grote releases vaak de prijs omlaag gooien.
     
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ach ja ik maak me er niet zo druk om hoor, op de releasedag heb ik een vergadering in Houten, ga dan terug naar huis niet omrijden voor de Mediamarkt, als ie paar dagen later komt vind ik ook nog niet zo erg hoor. Ik bestel heel veel games uit het buitenland/ zo goedkoop mogelijk. Consequentie is dat je dan soms even moet wachten.

    OT: Enige spel die ik zelf op release heb gehaald was Gears of War 1. En daar was toen geen aanbieding voor, meeste winkels hadden hem helemaal niet meer, en was toch 2 uur eerder van werk weggegaan om op tijd in de winkel te staan. Vond hem toen uiteindellijk bij Dixons en dan ook nog voor 67 euro Op release naar de winkel gaan is dus ook niet altijd handig. Sometimes you win, sometimes you lose.
     
  19. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij GCshop besteld, stond erbij dat ze hem 1 dag voor de release opsturen dus helemaal toppie \o/ Als de postbode er maar af blijft :x
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem wel voor 40-45 euro een paar dagen later hier in de bazar van iemand die het helemaal niks vindt *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina