Typisch.. Op
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/fable-iii/critic-reviews scoort deze game 82, en de laagste 2 cijfers zijn 2 websites die ik altijd wel vertrouw, 6 van GiantBomb en 55 van Destructoid.. Grootste minpunten schijnen dezelfde minpunten van fable 2 te zijn, de waypoints die af en toe verdwijnen, te makkelijke enemies en slechte AI. Dat je terug moet teleporten naar een algemene kamer, dan weer de verkleed-kamer in, dan op zoek naar een mannequin die de juiste kleding draagt, hoedje selecteren, waarom niet gewoon meteen via een menu? Of zoals Destructoid het verwoorde:
You know, there is a reason why we've had menus in games for over twenty years. They work.
Maarja ik hou ook erg van het fable sfeertje, erg sprookjesachtig, maar ik weet nog dat ik me tijdens fable2 af en toe dood ergerde aan de eigenaardigheden van de game, ik hoop alleen maar dat het een beetje meevalt met fable3..
Mn bedoeling met deze post is niet om azijn te zeiken, maar wil alleen zeggen dat mocht je twijfelen over deze game: er zijn wel degelijk ook tegengeluiden te horen over deze game, dus lees ff wat reviews voordat je besluit om deze game te kopen.
Klik om te vergroten...