[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmmm, heb hem maar meteen ge pre-ordered bij Mediamarkt (met steelbook)

    55 euro is niet slecht.
     
  2. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als die servers werken dat we dan die andere mode kunnen proberen? Online kan het misschien nog wel wat worden maar dit is best teleurstellend.
     
  3. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    ben de demo aan het downloaden. ik ben benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gemengde gevoelens ik merk echt wel vooruitgang geboekt en het spel ziet er mooi uit maar de wagens voelen enorm zwaar aan.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jeumig, die demo is echt karig. Het hele stijltje spreekt mij in ieder geval niet aan. Qua rijgedrag voelt het inderdaad een beetje lomp. Als je eenmaal vol gaat dan valt een bocht ook niet meer te nemen. Maarja dat is vaker zo :+.
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een deeltje need for speed nummer X jeej!
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    2de track is inmiddels ook te spelen, qua graphix super, setting ook enzo. Maar hoe 't rijdt, hmm twijvel geval, Burnout invloeden, ook iets waar ik gemengde gevoelens over heb.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus de tweede track is te spelen nu? Morgen maar even kijken dan, nu klaar met gamen, moe, lekker Dexter kijken en maffen :)

    Trouwens, het was toch al een tijdje bekend dat deze Burnout invloeden zou krijgen, aangezien Criterion hierachter zit?
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar hoe sterk ze zouden zijn was voor mij niet bekend. Ik hoopte vooral op een NFS ala de eerste paar, grafisch is dat gelukt. Qua gameplay (dat beuken enzo) twijvel geval, het is sowieso te druk allemaal.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit spel roept op geen enkele manier het oude NFS gevoel op.
    Graphics van die race overdag zijn overigens wel mooi.

    ik vind het maar vaag rijden. net of het zwaartepunt op de verkeerde plek zit ofzo.

    Verder heb ik het idee dat de nadruk teveel ligt op dat cops vs racers idee.
    In elke gameplayvideo zie je de politie op het zelfde moment verschijnen.

    vroeger was dat altijd tof als je dan aan kwam racen en je radar begon onverwachts te piepen...


    Deze kan weer van de lijst van potentiele aanschaffen af.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het nou zo moeilijk om een echt goede remake te maken voor sommigen? Hoe moeilijk is 't nou om een HD achtige remake te maken van NFS 3: Hot Pursuit?

    Jammer dit..
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    thanks for the demo EA :9 gaan ze veel kopers kosten :+
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    EA vind het blijkbaar de bedoeling om er overdreven veel slomo's en 'nos' in te stoppen... Ik wil gewoon een NFS met fatsoenlijke besturing, spikestrips/roadblocks/helicopters en misschien zelfs de EMP wel! De graphics zijn goed imo, maar de besturing is een beetje raar. Desondanks de tegenvallende demo, gaat deze er wel komen. Ik kan me er wel mee vermaken :)
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    echt ja. het moet tegenwoordig allemaal maar drukker en flitsender...



    en het dan groots brengen van back to its roots. En dan geen splitscreen optie inbouwen.. als ik aan NFS van vroeger denk dan denk ik aan splitscreen..
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    NFS is kapot, ze kunnen beter stoppen met de serie. Elk deel stelt weer meer teleur.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het tof hoor, snap niet dat mensen dit niet enigzins waarderen voor wat het is, burnout meets old school NFS.. kan niet mis toch? in ieder geval 10 keer beter dan al die bagger nfs games zoals carbon en underground.

    Het ziet er echt tof uit.. geluid is goed, motoren klinken wel wat vaag trouwens.. en de handling mag wel wat strakker en minder lomp.

    Maar de interface ziet er goed uit, de online opties zijn echt fris en up to date.. deze ga ik meteen halen.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    het geluid is goed maar de motoren klinken vaag?

    Hoe de motor klinkt in een racegame vind ik toch altijd wel erg belangrijk. NFs had dat altijd dik orde, maar het kwam hier niet uit de verf.

    Verder vind ik handling ook wel erg belangrijk in een racegame.


    Op 1 of andere manier weet NFS me de laatste jaenaltijd enthouisast te krijgen in de aanloop naar een spel toe, maar stelt het uiteindelijk zo rond de release altijd weer teleur...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben benieuwd hoe de multiplayer gaat worden tijdens online spelen.

    Ik heb het vermoeden dat dit juist de vetste optie zal zijn van het spel, is het niet zo, dan gaat die direct de verkoop in.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is heel simpel, je verwacht een nieuwe Hot Pursuit, niet een ''Burnout : Cop Takedown'' spel.

    Het hele principe van HP is overboord gegooid omdat je nu gewoon moet beuken ipv de auto's echt tot stilstand moet brengen.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben allang blij dat ze weer deze kant op gaan.. mooie exotische autos (helaas niet in de demo), prachtige natuur omgevingen zoals bergen met sneeuw, bossen en kustgebieden.
    Dit is echt wel kwaliteit, en geen underground of undercover bagger waar blackbox maar wat aanmodderde en geld incasseerde met zeer weinig kwaliteit en meeging wat in was op dat moment.

    Overigens denk ik dat deze demo de game niet goed neerzet.. je hebt geen free ride in de demo, geen dag/nacht transities, geen online en de autos zijn niet al te snel.. ik denk dat de volledige game wel even een stukje beter is.. helaas werken demos soms averechts.
     

Deel Deze Pagina