Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat snap ik echt niet. 8) Dan moet je gewoon beter looten hoor. Als je een goed kijkt zijn er altijd zat stimpacks te vinden.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil gewoon even een adres hebben waar ik die dingen kan kopen ok?

Beetje vast adres zoals Rivet City in Fallout 3. ;)

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook wel willen weten ja...

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    De dokter waar je begint in Goodsprings? Als je science +25 hebt kan je in dat huis ook zelf 3 stimpacks maken.

5. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of koop voor 12000 die regeneration implant bij die dokter in de buurt van die caravan shit buiten freeside.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zit nu bij Trading Post 188, waar je een vrouwtje genaamd Veronica tegenkomt, en zij vraagt of ze met je mee mag reizen, maar het enige wat ik de hele tijd kan zeggen uiteindelijk is "I'd like to, but I can't take you with me right now." Hoe zorg ik dat ze wel met mij mee kan? Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk companions. Ik heb nu alleen nog Boone.

7. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maar 1 mens/mutant/ghoul + 1 robot meenemen.

8. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Boone + Rex = _O_

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah ok. Nou dan ga ik toch voor Boone. En ik heb nu ook E-DE.

10. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    E-DE vind ik het slechtste.

Spoiler over Brotherhood

Bij de wapenhandelaar in de bunker van Brotherhood zeggen ze dat ze een laser pistool missen. Nu heb ik uiteindelijk de opdracht gekregen hem buiten te gaan zoeken, maar ik kan die echt nergens vinden. Kan iemand beetje uitleggen waar die ligt? :eek:

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spel inmiddels maar verkocht, na 250 uur Fallout 3 (hiermee laat ik zien hoe leuk ik het spel vond en hoeveel tijd ik erin wilde steken). Vind ik Fallout New Vegas heel erg aanvoelen als een soort van expansie.

Minpunten voor mij:
    - minder shops/ verkooppunten, per verkooppunt minder items, in Vegas vond ik het niet leuk dat ik lang met "maar 40 stimpacks" rond liep. Ondanks dat ik medicine heel hoog had.
    - zoveel gebieden met niks erin, en een kleine kaart waarin ook nog eens veel gevuld is met bergen, of bijvoorbeeld een gigantische hooverdam waar je dan weer een kwartier rond loopt zonder dat je een quest krijgt
    - vaults (minder? of veel beter verstopt?)
    - assault rifles zoals die van fallout 3 waarbij je vaak achterelkaar kan vuren zijn zeldzaam?? hunting rifle is zelfs al een beetje zeldzaam!
    - quests, ik moet echt zoeken naar quests, terwijl ik in fallout 3 in elk nieuw gebied meteen wel een quest had. Heb ik eindelijk weer een quest, praat ik met 2 mensen is 't al voorbij
    - minder diversiteit, wasteland, een niet boeiende dam, en een imo klein vegas.....

En zo kan ik eigenlijk nog wel even door gaan. Voordat mensen het gaan verdedigen, tuurlijk maar het is ook goed mogelijk dat ik dit spel later weer koop maar dan in GOTYE versie. Wellicht dat ik 't dan wel interessant vind. Heb btw 35 uur gespeeld, en ben al "grof" door de hele kaart gegaan.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weet niet of het een specifieke moet zijn (heb de quest nog niet gehad), maar op de second floor van de REPCONN Headquarters ligt er een. Samen met een rifle.

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welk spel jij speelt maar in elk geval geen New vegas.

De wapens zoals de assault carbine en hunting rifle zijn nu zeldzamer maar die kom je van zelf wel een keer tegen.

De map. Ik zelf vind hem groter, oké er zijn wel die bergen vooral aan de west kant van de map maar daar erger ik me niet aan zit toch vooral bij New Vegas of de oost kant.

Vaults die zijn er wel (er zijn er 6 evenveel als Fallout 3 ). Ze zijn alleen beter verstopt.

De quest. Ik word van de ene naar de andere quest gestuurd dus ook geen last van.

Over de items. Zeker nog nooit bij de Gun Runners of bij de Silver Rush geweest (Van Graff).

Dit is even wat bij me op kwam O-):b::thumbs:

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  14. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Ja moet specifieke zijn. Is geen quest, ze vertelde dat gewoon en uiteindelijk kreeg ik te horen dat die ergens bij een rots ligt, kan hem alleen niet vinden :mad:

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, vanzelf een keer tegen komen vind ik niet leuk. Ik denk zelf ook wel dat er veel bij Vegas te doen is qua quests enzo maar ik vind dat gebied maar gaar. Anyway, ik heb hier al veels te veel geklaagd. En ik vind het spel verder ook niet slecht etc, maar het voldoet niet aan mijn eisen :)

Edit: spel is btw wel nog net zo verslavend als Fallout 3 ;)

jij smiliey whore en übermafkees :9:F: \o/\o/\o/\o/\o/\o/:b:

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  16. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die gast al vermoord in het begin toen ik stimpacks nodig had en heb toen 3 stimpacks afgepakt!:9

17. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet ontkennen dat de map groter is dan die van Fallout 3,
    er zijn ook meer locaties!

18. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    8)Kijk wat hij voor jou doet en wat jij terug doet :'-(

Ik heb nu 81 plaatsen ontdekt en 45 uur gespeeld ofzo, ben voorlopig nog niet klaar 8)

19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    haha :lol:

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hier kan ik chagrijnig om worden.

Ik wist niet eens dat met de laatste paar verhaal quests bezig was. Had een autosave en een gewone save.

Bij beide kon ik niet meer naar andere locaties fast travelen.

Shit, kan nu geen side quests meer doen.

Baal echt, want nu is het overnieuw beginnen terwijl ik met deze char verder had gewild. :mad:

Laat er snel Broken Steel achtige DLC komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina