Hallo allemaal! Zoals je gezien hebt is Pinball FX 2 erg tof! Maar waarin de game ook uitblinkt zijn de community opties waar FX 2 spelers op je friendlist ook een grote rol spelen. Daarom de oproep elkaar toe te voegen! Als iedereen zn gamertag hier weg wil zetten graag! We zien elkaar online. Have fun!
Ben een fervent Pinball FX 1 speler geweest en heb daar een aantal mooie scores neergezet. Ben nu sinds gisteravond begonnen met Pinball FX 2 en het is erg tof. Wel vind ik dat de balsnelheid een stuk minder hoog is dan mij Pinball FX 1. Op bepaalde Pinball FX 1 tafels is dit nu goed te merken, maar de nieuwe opties / scoresysteem maakt heel veel goed. Ga ook zeker deze game heel veel spelen en hoge scores (proberen) neer te zetten. Toevoegen wordt zeer gewaardeerd: peet1979NL
Dat zeg je goed...de bal voelt inderdaad zwaar aan. Ik vind dat zelf minder prettig maar smaken verschillen. Wellicht na langere tijd spelen dat dit wel prettig(er) gaat worden.
Leuk spel, niemand in mijn friendslist speelt het alleen. Heb geen superscore's maar een beetje competitie kwa scores is altijd leuk. En het is mooi voor de wizardscore, dus wie wil, voeg mij maar toe.
Ik ga het ook maar eens downloaden. Al die mooie verhalen. Je bent 800 punten kwijt voor deel 1 en 2 als ik het goed begrijp?
800 punten voor de kasten van deel 2 als ik het goed heb. De kasten van deel 1 zijn los verkrijgbaar.
FX2 kasten: 800 msp (Secrets of the Deep, Biolab, Pasha, Rome) FX kasten: 800 msp (Speed Machine, Xtreme, Agents, Buccaneer) Losse kasten: 200 msp Nightmare Mansion Rocky & Bullwinkle Street Fighter 2 Earth Defense Excalibur
Ik heb 't spel ook heren! Ik heb een paar toegevoegd als jullie het niet erg vinden. Kan iemand mij ff uitleggen hoe ik Wizard points kan scoren? Voor die Avatar Awards weet je wel. http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=268867
Wizard points slaat nergens op, eigenlijk. Die verhoogt naarmate je meer friends op Live hebt die Pinball FX2 hebben. Dus gewoon mensen toevoegen die de game hebben.