Klopt wel wat die verkoper zegt; mijn vorige waren van die twee merken, en waren gewoon K-U-T. Ben nu aan mijn derde en laatste optie. Die bevalt in principe goed, opladen dmv USB, dus geen grote witte kasten die als oplader dienen. Als deze kapot gaat, ga ik over op batterijen. Heb al teveel geld verspild aan dit soort dingen.
doordat ik laatst wat extra geld heb gehad, mezelf toch maar overgehaald om een nintendo wii te kopen. nu ben ik toch nog heel erg aan het twijfelen om de rode wii te kopen. lijkt me toch wel mooi, alleen die rode controllers staan me een beetje tegen.
Je hebt al een Wii en wil nog een rode er bij? Of had je er nog geen gekocht? Die rode controllers zijn inderdaad foei-lelijk
nee ik heb nog geen Wii. haha ja die controllers maar daarentegen ben ik wel mariofan en is die rode Wii natuurlijk wel een collectors item.
Had al een wii maar wel de rode wii al besteld.Vond ik er veel mooier uit zien. De controllers ook.Beter dan de zwart of witte.Maar ja dat is meningsverschil.
naja, het probleem is dat ik hem ook nog niet in het echt heb gezien, alleen op plaatjes. misschien valt het allemaal wel mee, maar die controllers lijken zo fel rood. misschien koop ik die wii toch, kan altijd nog andere kleur controllers kopen *) hij komt 29 oktober uit toch?
Hihi ik heb hem ook nog niet in het echt gezien.Jep 29 oktober als het goed is. Dus nog 4 dagen.Ben echt benieuwd.Ik vindt het zelf nooit leuk om andere kleur controllers bij te hebben als de wii is.Maar ja.We zien het allemaal vanzelf vrijdag.
nou ik heb hem toch maar besteld hoor, kon het niet laten. dus hopelijk komt het ook gewoon vrijdag binnen, dan kan ik er in het weekend nog van genieten (of niet, aangezien het mijn eerste wii console is )
ja dat verwacht ik wel. krijg er sowieso new super mario bros bij. en na het weekend koop ik denk super mario galaxy 1; die 'moet' je toch eigenlijk eerst spelen?
Nouja, niks moet, maar deel 2 heeft toch kleine tweaks/verbeteringen waardoor deel 1 toch wat minder cool wordt. Daarnaast is deel 1 ook gewoon beter imo.
Ik had eerst Super Mario Galaxy 2 gekregen van mijn ouders. Nu wilde ik ook weten hoe deel 1 was.Komt wel een keer. Liza: Tof dat je hem toch hebt besteld.Ben ook benieuwd.New Super Mario Bros is ieder geval ook een leuke 2d spel.
Heb ook de Mario 25th rode Wii in pre-order staan. Staat straks wel erg tof naast de witte en zwarte Wii. Heb vorige week de Mario 25th rode DSI XL opgepikt en die is ook erg strak. Ga vanmiddag A Shadow's Tale oppikken. Lijkt me echt een hele bijzondere game.
En of die game tof is zeg! Zojuist wat nieuwe filmpjes van GoldenEye gezien. Die game gaat echt zo tof worden zeg . Kan ook niet wachten om met de multiplayer aan de slag te gaan!
Toch is het jammer dat ze de game GoldenEye noemen, puur voor de sales, want de game is totaal veranderd.
Ja, hij was vanmiddag al binnen gekomen. Echt een heel mooi apparaat zeg. Ook erg fijn dat de Wii Motion Plus gewoon in de controller zit nu. Smaken verschillen gelukkig.....