Wel een tijdje gedaan. Alleen leuk/aardig met vrienden, in je eentje vind ik het spel echt belabberd.
Iemand weet nog leuke race spelletjes voor iemand die 8 is? En de computer is niet zo heel goed Wel goed genoeg voor Vista xD
Recent: Nee Wordt veel gespeeld: Ja Counter-Strike ! In die game heb ik echt zoveel uur zitten, ongekend. Wel 1.6 natuurlijk. Source is voor n00bs, dat lijkt mij duidelijk. Wat trouwens ook een game is wat veel wordt gespeeld, zijn de L4D-games.
Die is wel HEEL OUD LOL! Need for speed shift wou er wel op met toetsenbord... maar met stuurtje krijg de pc Taak beindigen... echt irritant Need for speed carbon, most wanted past er makkelijk op hoor. Split second op het laagst ook
Meerdere keren uitgespeeld en zeker met de GOTY Editie, als je de game nog niet hebt gewoon kopen. Je kunt niet mis gaan met die game als je een shooter/rpg fan bent! En eh Fallout New Vegas, super spel! Tijden niet zo ingezogen in een game wereld als deze! Verder Lost Planet 2 is gaaf voor een lan/multi L4D2 idem en ik zou denken Darksiders, star wars force 2, Fable 3 schijnt ook voor de pc te komen?!
thanks, dat ziet er wel vet uit. Ik speelde vroeger ook altijd een racespel met raceboten, weet alleen niet meer hoe het heette en weet ook niet zeker of het op internet was of op een cdrom, maar wil het wel een keer opnieuw spelen, heeft iemand idee? Hou wel van die wedstrijdspellen.