1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Forty

    Forty Guest

    Real men use 10 sensitivity.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    :emo:

    En in welke MLG pro clan speel jij?

    Met sen 10 raak ik geen flikker op range. Close combat heb ik genoeg aan 5? Noem 1 goede reden waarom ik dan zou overschakelen naar 10?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In Halo 2 deed ik alles op 10, hier hou ik hem gewoon op 7. Mijn K/D is iets van 1.5 dus schijnbaar werkt het voor me en met 10 maai ik overal naast en lukt het sweepen ook niet echt goed meer met een sniper. Ik ben allang blij dat ik eindelijk weer kan no-scopen, eer dat ik dat onder de knie heb op 10 ben ik weer een jaar verder, dus ik laat het lekker zo. Hoe hoger hoe beter inderdaad maar ik heb niet het idee dat het bij Reach echt veel uit maakt, 7 is vlot zat.

    3 is trouwens wel wat langzaam, dat merk je wel in close combat lijkt me en continu teruggaan naar je opties kan ook nooit leuk zijn. Van 3 naar 5 heb je wel redelijk snel onder de knie. Ik zou proberen om 6-7 aan te leren, vooral met swat is dat ideaal aangezien tegenstanders regelmatig in je rug komen en je je snel moet omdraaien.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem zelf op 6 staan, vind ik wel fijn. Af en toe heb ik wel momenten dat ik hem liever hoger heb maar dan schiet je vaak uit bij het fine tunen, zeg maar.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    5 gaat al iets beter. Ik weet weer heads te maken in 1 op 1 combat. Maar reflex schoten gaan nog steeds verkeerd. Ik heb heel lang met 3 gespeeld. Het duurt nog wel even totdat 5 net zo goed gaat.

    Zelf maak ik zelden mee dat ik te langzaam ben op 3. Heb tot nu toe 2 tot 3 keer meegemaakt dat ik te langzaam ben met een shotgun. Tja, ik word vaak gesloopt van achter maar dat heeft niet te maken met dat ik te langzaam omdraai. Tegenstander in je rug is sowieso een death op SWAT. Met shields is het dan wel weer handig.

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik echt een shooter heb gespeeld. Sweeps, bijsturen met je linker pook. Dit soort Aim trucjes ben ik al lang verleerd. Momenteel aim ik altijd naar de plek waar ik de tegenstander verwacht. Geef me nog ff wat tijd om beter te worden en dan zal ik wel switchen naar 7, het maken van quickscopes en sweeps zoals ik deed als een levenloze puber.

    Edit:

    7 nu en het gaat lekker! Heb nu geleerd om te fine tunen met LS dus mocht ie wel iets hoger.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nja ik spele gewoon met de standaard sensitivity en ik ga nooit vaker dood als dat ik iemand dood sta meestal eerste of 2de dus mij gaat het goed af, tis net wat je gewend bent .

    ik speel wel voornamelijk SWAT dus kills van achteren ben je zoiezo dood of je nou 10 sensitivity hebt of 1...
     
  7. vipers110

    vipers110 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    sensivity 7 vind ik het fijnst. 10 lijkt me btw helemaal niks. Dan gaat het voor mij veel te snel xD 7 speelt gewoon fijn en lekker :D
     
  8. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf speel op 9. Volgens mij is het voornamelijk gewoon een kwestie van wennen.
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb het liefst dat er iemand leaved. More points for me!
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn sensivity heb ik in halo 3 altijd in het begin met 6 tot 8 gespeeld maar later ben ik steeds meer gaan zakken en speel nu op 2(dat lees je goed) in halo reach.
    Ben het nu al zo lang gewend dat als ik nu op hoger dan 3 ga spelen ik niks meer raak.
    Dus als er iemand in mijn rug is dan is het gewoon pech, maar vaak heb je ook een radar en daar maak ik veel gebruik van.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook altijd met halo 3 10 met snipers ik(yup zekers insance :D).
    alleen nu heb ik hem op 3 staan omdat het echt ook zo moeilijk is je raakt echt helemaal niks.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die zoekfunctie blijft wel scheef trouwens. Zoek je bewust op spelers van dezelfde rang en dan kom ik als enige als Captain grade 3 in een potje met Lt. Colonels. Kan ik het net zo goed niet aanvinken. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    En voor alsnog de slechste spelers zijn tot nu toe lt col gr.3 :eek: omdat 95% commendations geboost heeft. De mensen die nu pas ong lt col worden moet je echt voor oppassen imo. Die hebben het vaak wel legaal gehaald (Y). Ben benieuwd naar de nieuwe gear voor de hoge ranks. Las ergens op bnet dat er een soort hayabusa achtige shoulder pads en helm aankomen...
     
  14. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu Major grade 3, wat komt daarna nog allemaal?
    En hoe kunnen die allemaal zo makkelijke Lt Col worden, dacht dat ze werden gereset? :D Laat ze de echte glitchers maar lekker resetten of bannen, wij moeten het ook op de normale manier halen!
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Commendations boosten is legaal en daar doelde ik een beetje op. Heb het zelf ook wel een beetje gedaan haha. Had net ziek potje odball 36kills en deed wel mijn best voor de objective. 3e geworden :)
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oppassen voor mensen die nu lt col worde? hahaha lmfao dit is zelfde met cod MW2 en al die games met ranks, ik kocht MW2 op release maja er zijn er altijd die m snachts al gelijk gaan spele er waren mensen al 2de prestige toen ik begon( dus release dag rond 5 uur want moet gwn werke) en die mense ownde ik ook, rank heeft 0,0000 te maken met skills mensen die elke dag 24/7 spele hebben ook hoge rank en nogsteeds sucke ze dan winnen ze alleen omdah ze in n goed team zitte:confused: rank imo = bs tis alleen leuk voor de unlockebles
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik zeg ook niet dat dit altijd zo is. Maar over het algemeen zijn die lt col3 nu allemaal noobs (bijna allemaal) en wordt ik vaker dik geownt door de lagere ranks. En 9van de 10x hebben die geen 20onyx commendations. Ik bedoel dat die dus gewoon op eigen kracht Zover gekomen zijn en dus al meer potjes gespeeld hebben om hun punten te halen en meestal dus beter zijn :).
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    of ze hebbe gwn fking veel gespeeld:p haha ksnap jou wel hoor maar ook al hebje hoge rank wil nix zegge da bedoel ik
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    In halo3 maakte rang weldegelijk enorm veel uit. Als je speelde tegen een rank 40 - 50 wist je zeker dat je een pittig potje tegemoet ging zien. Dit kwam omdat je rang daar ook omlaag kan.

    het rankingsysteem in reach is een lachertje...mensen die veel spelen worden beloond en voor de rest gebeurt er geen drol. Ik vind het iig een waardeloos systeem |:-
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je rang ging niet omlaag maar wel je TrueSkill rating, anders zou ik niet meer durfen spelen toen ik Brigadier werd :+
     

Deel Deze Pagina