Ik krijg me Gears of War achievements niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door ---Diablo---, 28 okt 2010.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik mijn Gears of War 1 singeplayer data overgezet naar een USB-stickje, zodat ik bij mijn vriend de Singeplayer uit kon spelen op Hardcore.
    Dit is gelukt. Maar toen ik bij me achievements keek, zag ik dat ik er vier miste. Namelijk de volgende vier: 'Complete ACT 2 on Casual/Hardcore dificulty en Complete all ACTS on Casual/Hardcore dificulty. M'n vriend heeft de achievements wel gekregen, maar ik niet. Hoe kan ik dit oplossen?:confused:

En dan nog het volgende: toen we de hardcore campain uit hadden gespeeld (en ik nog niets van de achievements wist), wilde we verder met de insane dificulty. Maar deze optie was echter niet mogelijk. Eerst dacht ik nog dat het kon komen, omdat de Xbox dacht dat ik het spel niet al een keer had uitgespeeld op een andere moeilijkheidsgraad. Maar toen die vriend het probeerde (hij had dus wel de achievements) lukte het ook niet.
    Hoe kan ik dit oplossen?:confused:

Ik hoop op reacties!:thumbs:

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Heb je hem van begin tot eind samen uitgespeeld?
    Het lijkt erop dat je mischien een paar levels niet op hardcore hebt gespeeld.

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Hoi Diablo,

Probeer je vraag in ieder geval in het bestaande topic te stellen

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=132672&page=91&highlight=Gears of War 2

Wanneer er voor elke vraag een nieuw topic wordt aangemaakt wordt het wel erg rommelig :)

Betreffende je vraag; heeft je vriend ook de hele campaign gedaan op hardcore? Of heeft hij het opgepakt waar jouw savegame stond? Wellicht heb je de eerste levels op normal gespeeld?

4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in het bestaande topic geplaatst. Sorry, hier had ik iets beter naar moeten zoeken.

Maar we hebben echt alles samen gespeeld. Van het begin tot het einde op hardcore samen. Hoe zou ik nu dan toch die achievements kunnen krijgen?

5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    even die levels opnieuw spelen....

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er echt geen andere mogelijkheden?

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  7. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op 1 been gaan staan, dan 3 rondjes draaien, dan zing je het 3e couplet van het Wilhemus en stop je 1 vinger in je neus, daarna druk je op je xbox op: xxbyxaxbyybxaa. dan doet die het.

Vragen naar de bekende weg is wel makkelijk he.

Deel Deze Pagina