[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Newsgroep ;)

Dit seizoen wordt idd beter en beter! En is idd het tegenovergestelde an S02/03.

Dexter's z'n qoute "I'm a neat monster" komt nu niet tot zijn recht...

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net weer nieuwe ep gekeken. Prima seizoen tot dusver en belooft nog de nodige mooie/spannende eps de komende weken.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    E05 is ook weer erg sterk, en idd erg spannend! Wat zal er toch weer volgende week gebeuren :D.

Ik vind die Stiles alleen super irritant.. Blegh.

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind der ook maar een doos...

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond S05E05 wel goed, maar zo sterk ook niet weer. Wat was er dan zo spannend?

Haha, Julia Stiles komt inderdaad irritant over, maar dat vind ik ook wel weer cool van haar personage, lekker eigenwijs. Ik moet wel zeggen dat ik altijd gecharmeerd van Stiles ben geweest, hoewel ze niet superknap en een enorm goede actrice is...

Ik vermoed trouwens dat er nog wel eens wat (romantisch) kan gaan opbloeien tussen Dexter en Lumen; zij is namelijk erg afhankelijk van hem en zij weet van Dexters 'dark side'... En is er meteen een permanente oppas voor Harrison :p

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Laten we het alsjeblieft niet hopen zeg. Ik vond er in The Bourne shit ook al tergend irritant.
    Hoop inderdaad dat er een romantische relatie komt en dat ze gewoon op de tafel van Dexter komt en vol wordt opengesneden :p.

7. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er dan zo irritant aan haar? Zij kan er weinig aan doen dat ze een bepaalde rol moet spelen...

Haha, romantisch 'Dexter style' dus, klinkt als een leuke plotwending voor over een vijf afleveringen :)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zou wat zijn als die twee wat krijgen en mensen vragen: 'Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?'

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Het antwoord zou dan zijn:
    We hebben elkaar leren kennen toen Dexter de ontvoerder van Lumen vermoordde terwijl Lumen daar getuige van was. Dexter wilde Lumen als getuige van zijn 'dark side' niet zo maar laten gaan en Lumen wilde wraak nemen op de handlangers van de ontvoerders. Daarop besloten we om die handlangers op te sporen en te grazen nemen. En dat schept een band... :p
    Niet veel anders dan elkaar ontmoeten in bijvoorbeeld een kroeg, lijkt me zo ;)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vermoed dat het een retorische vraag was, maar bedankt voor dit antwoord...

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat, is de uitwerking leuk!

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Masuka en zijn tijger tangaslip :) Hij is echt mijn grote voorbeeld in het leven!

13. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    I know, juist daarom vond ik 't grappig om de vraag te beantwoorden... :)

Vanavond trouwens Dexter Season 3 op dvd afgekeken. Weet iemand wanneer season 4 hier in Nederland op dvd komt?

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  15. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Da's nog niet op dvd... :p Ze hebben het daar over 12 afleveringen, het hele seizoen is toch meer, ergens laag in de 20?

Na een Engelstalige zoekopdracht vond ik dat season 4 al op 17 augustus dit jaar in Amerika is gereleased, zie http://wiki.answers.com/Q/When_is_the_release_date_of_'Dexter'_Season_4_on_DVD

Maar goed, de dvd zal dan waarschijnlijk pas volgend jaar hier in Nederland verschijnen. Op zich prima, ik ga per 1 januari bij bol.com werken en kennen ze ook het fenomeen personeelskorting :D

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elk seizoen heeft 12 episodes

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette aflevering weer.
    Ik ging echt stuk toen je die kerel in plastic van die auto weg zag rennen. Vervolgens Masuka die in slow motion uitlegt hoe de moord ongeveer zal hebben plaatsgevonden XD.

18. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na ik vind dit hele seizoen aflevering na aflevering 1 grote teleurstelling. Zit eraan te denken maar te stoppen. meh

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een link van E06? Mijn vaste uploader heeft 'm nog niet erop staan.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina