ik ben er ten eerste niet serieus mee bezig en ten tweede kan ik het hier toch gewoon vragen of iemand wat van mij kan kopen? als jij nou gewoon behulpzaam ben had ik het niet voor de 3e keer hoeven te vragen
OF je zet gewoon zoals ik al zei WORLD RECORD in de naam en hij wordt op de 1e dag al tientallen keren verkocht.
Ik zit eraan te denken om mijn huidige Forza 3, gewone editie, te verkopen en dan de Ultimate Edition te halen. Dan ben ik veel minder kwijt voor al die downloadable content aangezien ik nog geen 1 heb aanschaft. Maar ik vraag me dus af of mijn huidige savegames, werken met de Ultimate Edition die ik bij Zavvi bestel. Wat denken jullie? Geen zin om weer @ level 1 te beginnen met 10,000cr
Entrepreneur Sell a Tuning Setup, Design, or Vinyl Group from your storefront. Die heb ik ook nog nodig, maar eerst ff gold aanschaffen haha !
Hoe zit het nou met die Forza Ultimate Edition? Die zou morgen uitkomen, maar er kan er niks nieuws over vinden, helemaal niet op Nederlandse sites.
Geen idee. Maar ik vind het knap waardeloos dat VIP's vanaf dag 1 die FM3 kochten hier geen DLC voor kunnen kopen voor MSpoints.
Ja, het is erg lullig als je al veel geld hebt uitgegeven voor alle DLC en nu nog en keer veel moeten betalen voor het beetje extra wat er nu bijop staat en je dus weer voor de DLC moet betalen die je al hebt. Maar het is wel mogelijk dat de nieuwe content als nog als aparte DLC wordt uitgegeven.
Eindelijk weereens even live. Iemand in om met een standaard auto (t/m class B ofzo) eens een leuke race op de ring te houden? (Peugeot 207, Ford Focus, Impreza's etc) Ongetuned als het kan
WTF, mijn profiel is geband op FM en ik kan niks meer kopen Heb die game half jaar niet meer gespeeld .