Wat zijn de verwachtingen? Dit jaar nog? Begin volgend jaar, zomer volgend jaar? Zit er namelijk over te denken om of iWork of Office for Mac te kopen en neig het meest naar iWork. Maar zou het dus flink balen vinden dat als ik m nu of over een maandje koop en er dan begin volgend jaar een nieuwe versie blijkt te komen! Of zou ik sowieso beter Office moeten kopen (lijkt me sterk dat Rivanov daar ja op gaat zeggen )?
Daar is nog niets over bekend. Maar de laatste versie is '09 dus net als iLife zal ook dit niet lang meer gaan duren. Office for Mac is gewoon een goede suite hoor. Niets mis mee. De compatibiliteit tussen iWork en Office is goed, maar soms niet optimaal. Dit merk je vooral in opmaak in Word en Pages. En ik geloof dat Numbers ook niet supergoed kan omgaan met Makro's. Dus de keuze is aan jezelf. Keynote is wel by far superieur aan Powerpoint!
iWork bedoel je ?! Ik ga eerst maar eens die trial van iWork proberen. Heb tijd geleden al de beta van de nieuwe Office geprobeerd, die beviel opzich prima, iig vertrouwd van toen ik nog Windows had.
Gisteren gekocht (i.c.m. met een Nook ) in New York. http://twitpic.com/31mxsd AppleTV 2.0, t blijft een klein ding zeg.. de tering..
Ik vind het super irritant dat ik geen VBAscript kan gebruiken in Office for Mac. Heb daarom VM Fusion met Windows er op staan, maar het liefst zou ik alles op de Mac willen doen. Edit: ik zie dat het met de komst van office 2011 weer zou moeten werken!! toch maar gauw is proberen