Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.): 1 Rock Band 3 Wireless Pro K... £107.26 1 £107.26 Dispatched via TNT (estimated arrival date: November 03, 2010).
Nice! Zelf ook besteld ! Kwam zelfs nog 20 euro goedkoper uit dan mijn pre-order bij 12game.com En zoals het er nu naar uit ziet komt hij nog op tijd voor The Doors free DLC binnen ook.
Nugget wat is je verwachte leverdatum dan? En heb je hem met priority besteld? En als laatste wat is nu je status oftewel hebben ze je order al processed?
Delivery Method: Standard Delivery estimate: 1 Nov 2010 - 2 Nov 2010 Order Status: Dispatching Soon Hij is nog niet verzonden. FAIL, ik zie net dat de gratis The Doors tracks maar tot 1 Nov. gratis zijn
Hihi oké ook besteld Mét priority, hopelijk is hij er zaterdag. Hij is maar 10 euro duurder als priority dan wanneer je hem in Nederland zou kopen.
Ik wou hem nog snel veranderen in priority, maar kan niet meer omdat ze hem nu aan het verwerken zijn. Naja, dan maar paar puntjes meer betalen om alsnog The Doors liedjes te krijgen
Ter mededeling, ik heb rockband 3 + keyboard ook besteld bij amazon.uk (vandochtend pas trouwens) met priority en het is verstuurd met ups met een leverings datum van de 29ste! ben behoorlijk blij =) ik had het niet verwacht voor maandag! Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.): 1 Rock Band 3 Wireless Pro K... £101.27 1 £101.27 Dispatched via UPS (estimated arrival date: October 29, 2010). Ik had ook de losse spel besteld op een nederlandse site, en die schijnt ook al verzonden te zijn, ik had verwacht dat ie uitgesteld zou worden naar volgende week, dus ik zal 2 rock band kopieen hebben >< maarja beter 2 dan 0 hehe.
Nice! Er staat trouwens bij mij nog steeds dit: Dispatching soon We are preparing these items for dispatch and this portion of your order cannot be cancelled or changed. Dus ik denk niet dat ze hem vandaag nog verzenden?
Ik hoop echt dat ik em morgen vind! Iig Game Mania en Media Markt (Duitsland) checken. Anders kan ik hem altijd nog bij Mediaoffer bestellen, die hebben hem op voorraad.
geen idee, maar je hebt hem besteld rond 7 uur neem ik aan? ik ontving mijn verzend mail rond 6 uur. waarschijnlijk word hij morgen naar je verstuurd , en aangzien je geen priority heb gekozen zal je het waarschijnlijk dinsdag ofzo ontvangen. heb je trouwens de bundel besteld of alleen de game?
Nou, ik ben er ook eindelijk uit. Ik heb heel Rock Band op de PS3 inclusief natuurlijk de DLC. Nu zag ik zojuist dat de keyboard bundel en het losse keyboard voor de PS3 pas 26/11 leverbaar zou zijn terwijl de Xbox bundel 5/11 leverbaar is. Waarom zou ik echt niet weten, aangezien zelfs de freaking Wii versie eerder leverbaar is. Schijnbaar is dit m'n straf omdat ik Rock Band nooit op de Xbox aangeschaft heb zullen we maar zeggen. Inmiddels bij Amazon.com met priority mail het keyboard besteld (nog goedkoper met belastingen, etc. dan hier in Nederland en deze wordt uiterlijk 4/11 geleverd. Hopelijk scoor ik de game hier v/d week ergens. De keyboard bundel kon ik niet bestellen in Amerika voor de PS3 aangezien de DLC niet regiovrij is (de game wel). Ik blijf me verbazen dat de fans van deze game (buiten Amerika) zich in zoveel bochten moeten wringen om deze game te mogen spelen. Dit was bij Rock Band 1 het geval, Rock Band 2 was hier helemaal haast niet te krijgen en helaas gaat het nu ook weer mis terwijl men duidelijk een half jaar van tevoren aan had gegeven dat er deze keer verbetering in het leveren buiten Amerika zou zitten. Brrrrr!
Jeej ze hebben hem bij MM in Duitsland Nu begin ik alleen te twijfelen of ie dan wel in het Engels speelbaar is?
Het is ongeveer net zo duur in Nederland, alleen heb ik de game sowieso binnen voor de verwachte releasedatum en misschien wordt hij wel verder uitgesteld. De kans is groot dat ik hem dinsdag binnen heb .
Heb hem toch maar bij Mediaoffer besteld, weet ik tenminste zeker dat ie Engels is. Is als het goed is morgen binnen