Is er nu een webshop/winkel waar echt van bekend is dat het op de RELEASEdag komt, en goedkoop is? (45 - 50 euro)? Wil Black Ops nu nmlk. pre-orderen maar ik moet overal zeker van zijn
komen de zombies erin voor? want in de pu staat dat treyarch daar moeilijk over doet kwa informatie weggeven en ik kan ook niks op youtube vinden. But i guess, dat het er wel in moet zitten iedereen verlangt ernaar, wedden dat ze het gewoon als iets geheims houden en dan als iedereen erachter komt dat het erwel in zit, het nog verassender en mooier is? zombie mode zal miss. dan nog mooier gemaakt zijn dan in cod waw. Mw2 had spec.ops dus black ops zal vast zombie mode hebben?
is al dik een maand bekend joh Zoek de verschillen Spoiler hoorde hier laatst iemand zeggen dat hij MW2 er beter uit vond zien nou als ik dit zo zie wint BO met 5-0 op grafisch gebied
Als je zeker wilt zijn moet je naar een nachtlaunch, heb je hem 0,5/1 dag eerder dan de release en heb je garantie dat je hem hebt, bij Gamemania in ieder geval.
Ik lust geen pindakaas Klopt en is toch wat belangrijker dan de game van het jaar. It sure does...pre-order ik voor het eerst in m'n leven een game, staat die auto weer in de weg. Ach ja, dan maar een paar weekjes later knallen en deze forum checken...misschien hou ik er een paar tips aan over.