Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Rechthoekige zaken zijn nog wel goed te doen... (en groot formaat foto beschikbaar van bundesliga, scheelt ook al).

Zijn vooral de rondingen waar ik gestoord van wordt... net weer een paar puntjes die je niet goed krijgt!8)

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    En hoe doe je het dan met de speler-stats? Dan moet je toch precies weten hoe goed de spelers zijn. Misschien met hulp van Football Manager?

3. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik maak het me nu zelf misschien iets te makkelijk maar op ELFvoetbal.nl zijn de teams echt heel erg uptodate.. die van MVV klopt iniedergeval van top tot teen, http://www.elfvoetbal.nl/club/00206_mvv

4. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gevoel zeg maar, ik weet wel de betere spelers zijn per team...

En als hulpsteuntje heb ik de VI gids..aantal wedstrijden en doelpunten van spelers weet ik zodoende.

"Mazzel" is dat de teams uit de D2 league al redelijke de 'sterkte' hebben om als jupiler teams te fungeren (op een paar uitschieters na).

Specifiek zal dus niet alles perfect zijn.. maar per saldo kunnen de teams tippen aan de graafschap en excelsior zeg maar.

Daarnaast slechter dan de rating van Konami... kan niet...(als je in de premier league gespeeld hebt ben je opeens 80(!) Mido).

5. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Top! Ik zal vanavond MVV shirt uploaden... jammer van het nieuwe logo... wat bijna elk jaar veranderd!

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Godver, PES frustreerst me ff. Had dus alles gedaan zoals Tyrant uitgelegd had, en start een nieuwe ML op met een D2 League Team. 6M Budget, oké. Maar dan kijk ik naar de spelerslijst en zijn spelers als Messi 1.00.000 mil! Echt, ongelovelijk. Ik ga denk gewoon alles er weer afgooien, en dan zonder Option File spelen, fok dat. Of midden in een seizoen alles weer importeren en hopen dat het dan wel normaal blijft.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zo'n Messi kun je toch nooit kopen, of hij komt niet, of je kunt z'n salaris amper betalen...
    Ik heb ook een ML met 5 miljoen, maar als ik bij Expected Earnings kijk heb ik hoge salariskosten en moet ik echt alles eraan doen om aan het einde van het jaar in de plus te staan. Aan spelers kopen kan ik nog lang niet denken.

Mocht het allemaal niet lukken, begin ik gewoon met een Editted team, en leg ik mezelf wel regels op.. Dat ik het gewoon voor mezelf realistisch houdt.
    Bijvoorbeeld:
    Seizoen 1: geen spelers boven de 73 kopen, max 2 spelers uit de jeugd
    Seizoen 2: geen spelers boven de 76 kopen, max 1 speler uit de jeugd

etc etc

Anyway, dit weekend komt er misschien al een OF met Championship, dus eens kijken wat dat met de ML doet.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe neem jullie eigenlijk goalkicks met de keeper online, aangezien er altijd een speler van de tegenstander dichtbij je CV staat. Als je hem dan naar hem passt heb je de kans dat je in de problemen raakt en als je hem gewoon naar voren peert dan verlies je weer het kopduel waardoor de tegenstander kan counteren en je dus ook in de problemen raakt.

9. christakoff

christakoff Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem meestal toch kort. Je kunt de bal dan wel gelijk doorspelen naar je rechts of linksback.. Je moet ook wat variëren in lange en korte bal om het zo onvoorspelbaar mogelijk te maken.

10. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ziet er zeer slick uit!
    Dat nieuwe MVV logo is best mooi btw!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou Tyrant, dat wordt tegen jou in de finale. Net Kwdtje met 2-3 verslagen (wel een beetje erg Duits, scoord de 3-2 in de 90ste minuut uit een vrije trap van 27 meter).

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha nice, succes beiden!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Tof!
    City was jij hea?
    Ik moet zeggen dat Marseille echt goed bevalt, heerlijk flanken.
    We zien elkaar op het veld Duke! :+

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja was City inderdaad, extreem Fysiek team 8)!.

Speelde toevallig net met City tegen Marseille (vriend nam Marseille) , was nog best een pittige ploeg. Wordt spannend !

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de option file van dragonskin ook heel goed, eigenlijk beter dan die van Daymos imo.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tyrant, was die Shimizu uit je Youth Team ook al 80+ bij sommige stats? Hij is echt ziek goed voor een 'talent'..

18. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is echt goed, alleen nogal klein :p. Behendigheid zit volgensmij in de 90 :D.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geeft die van Dragonskin gezeik bij de offline ML? Dus dat je heel veel geld krijgt, prijzen niet kloppen etc.

Ik vraag me af wat een Messi 'normaal', dus zonder patches/OF's, hoort te kosten in de offline ML modus. Lijkt me wel zo'n 15M ipv 1, niet?

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is mijn middenveld / voorhoede voor MLO
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen maar (ex) Ajax spelers zou gebruiken en die standaard ML spelers.

El Ham - Rosenberg
    Van der Heijden - Litmanen _O_
    Aisatti
    Enoh
    Ruskin - Valeny - Stremer - El nogwat :emo:
    Lothar​

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina