Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kun je niet kogels die je niet wilt gebruiken demonteren en dat kruit gebruiken?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hé, inderdaad! Dat ben ik wel eens tegengekomen, maar verder geen aandacht aan geschonken. Ga het proberen. Tot nu toe kogels die ik niet gebruik verkocht, levert vaak aardig wat op als je bijvoorbeeld een doos 5mm kan verkopen.
    Nu bedenk ik me nog een vraag. Wat is er veranderd met de Repair Skill? Ik kan alles plots tot 100% repareren... daarnaast zie ik dat het 'levensbalkje' van wapens soms is opgedeeld in meerdere fragmenten. Wat betekent dit?

Het nieuwe schieten vind ik wel echt awesome. En de Cowboy Repeater is een tof wapen. Sowieso al veel meer toffe wapens tegengekomen dan dat er in Fallout 3 zijn. Heb een Service Rifle, Sturdy Merchant Shotgun, 9mm Pistol...

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat er verder precies aan de repair skill is veranderd weet ik niet maar het klopt dat je nu inderdaad ook met lage skill tot 100% kan repaieren.

Puur op de gok ga ik ervan uit dat dat je wapen 100% functioneert zolang je de repair staat maar in het bovenste segment houd. Dus als hij daaronder komt ga je het pas merken denk ik...

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had echt precies hetzelfde gisteren :cool:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat denk ik ook. Ik snap alleen niet wat het nut van de Repair skill is als je meteen tot 100% kan repareren? Ik denk dat dit invloed heeft op het aantal onderdelen dat je ontvangt als je kogels uit elkaar haalt en het aantal onderdelen dat je nodig hebt als je er zelf wilt maken.

Maakt iemand eigenlijk wel eens gebruik van de Survival Skill? Eten vind ik genoeg, heb het eigenlijk helemaal niet nodig.

6. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Repair skill hoger is kan je verschillende soorten ammo maken. Zoals 45-70G(ofzo?), die kan ik nergens vinden dus maak ik het zelf maar. Je hebt alleen wel level 65 repair nodig. Survival skill gebruik ik ook niet. Eten koop ik of vind ik gewoon.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Misschien heb ik dan te maken met een bug, of jullie. Ik kan echter echt niet tot 100% repairen. Sterker nog; heb nog maar een iemand gezien in de game die dat wel kon.

Het is volgens wat ik heb ervaren niet mogelijk.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, jawel. Maar je moet het zelf repareren, hè. Er zijn bijna geen Merchants of andere NPC's die goed kunnen repareren. Als je het zelf doet, door meerdere van dezelfde items te hebben en op Y te drukken, kan je het repareren.

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Major Knight heeft een repair skill van 100. Je kan hem vinden in Mojave Outpost. Het is soms best wel duur om iets te laten repareren, maar ach..

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niet toch? Ik was daar vandaag nog. 8) Ach, niet dat het nodig is, aangezien ik het zelf kan... Weet iemand trouwens nog een goede plaats om wapens te kopen? Of kogels? Ik ga elke keer terug naar de Merchant in Goodsprings. Het NCR kamp in Primm heeft niets en Mojave Outpost ook niet, althans, ik kan daar geen Merchants vinden die wapens, armor en ammo verkopen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nu snap ik het, maar klopt ook wat Sabet zegt. ;)

Niet aan te raden aangezien het nog duurder is dan in F3.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gun Runners onder vegas hebben top spul maar wel erg duur

13. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat toch... ik heb nooit ammo -_-

14. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat hele repair verhaal net...

In sommige quests kun je met een hoge repair skill makkelijk dingen repareren i.p.v. een boodschappenlijst met onderdelen mee krijgen.

Plus Jury Rigging perk!!

15. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie trowens in Sloan
    die twee skill books gepakt
    zonder iedereen af te slachten?

Ik moet het nog met een stealthboy proberen...

16. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gek van doie &*@#^*@^ vliegen bij vault 22..... iemand een tip voor beste wapen? ik ben level 8 en als er 7 van die vliegen aankomen heb ik gewoon echt geen schijn van kans......

17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    flammenwerper !!!

+ een compagnion meenemen!!

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ben level 12 en nog niet eens daar gekomen. misschien ben je te vroeg daar?

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand die mij kan vertellen of de papieren guide de 22 euro waard is? :)

20. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je makkelijk companions vinden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina