[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga hoe dan ook de eerste tijd toch niet co-op doen, net zoals Fiaso zei, eerst rustig alles in SP checken, en dat doe ik dus ook :).

Kut zeg, dacht ik net even dat hondenkostuum te downloaden, kost die gewoon 160 punten. Dus alleen die wapens waren gratis :mad:.

En je kunt nu geen exp points meer toevoegen aan strength,dexterity, etc? Dat is er uitgehaald? Nadat je met Sabine gebabbeld hebt en je richting Brightwall moet, in het gebied met wolven..daar ben ik zojuist een cavern tegengekomen, het week volledig van het bedoelde pad af, nice. That's why i like to explore :p

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vandaag besloten om de game toch maar op te pikken. Een groot fan ben ik zeker niet. Molyneux is een held maar Fable is een commercieel mainstream product. Niet gemaakt voor de gamers maar voor huismoeders, je oma, huisdieren en weet ik veel wat. Te simpel en alles is een no-brainer. Enigste wat ik tof vind aan de serie is dat ze altijd nieuwe dingen proberen. Zoals de teleurstellende eindbaas van deel 2 en het menu van Fable 3.

Ik ben benieuwd wat ik van Fable 3 ga vinden.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ze dat eruit hebben gehaald en is wel best jammer.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mediaoffer weet trouwens niks af van die DLC flyer die bij iedere Fable 3 exemplaar hoort te zitten, too bad. Maar goed, zoveel stelde het toch niet veel voor.

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. Wolf-justin

Wolf-justin Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

zijn de grapisch veel het zelfde als Fable 2?
    of heel anders

Groejes

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Mannnnn. Heb er al veel te veel uren inzitten, hahaha! Ik zit nu in dat tweede deel.

Voor degene die willen weten hoe het zit met vrijheid en verder spelen na het eerste deel (geen verhaal spoilers oid)
    Dat kan gewoon! Er zal tijdens laadschermen een timer verschijnen met hoeveel dagen er nog over zijn tot het einde, maar die zijn absoluut niet realtime! Je hebt per 'dag' een aantal koninklijke taken die je moet vervullen, keuzes die absoluut impact hebben op de spelwereld en het einde, maar tussen die taken staat de klok gewoon stil en kun je nog gewoon rondlopen en quests doen. Er komen er zelfs een paar bij!

Geld speelt een hoofdrol, of liever gezegd budget. Ze sturen er op aan dat een 'goed' einde veel geld kost... Is op zich ook zo maar ik heb vanaf het begin zoveel geinvesteerd in vastgoed dat ik totaal geen geldtekort heb. De druk van tijd/geld die je voelt is dus niet zo heel zwaar. Al met al kun je dus nog gewoon relaxed verder rondlopen. Gelukkig!!

Oh, en ik heb eindelijk de eerste gouden sleutel gevonden!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Lekker fucking boeie alleen :)

Plenty of reviews die het een 9 of zelfs 10 geven. Conclusie, voor jezelf beslissen of je de game wilt, ik vind de game goed genoeg veranderd ten opzichte van Fable 2, en ben echt heel blij met mijn aankoop. Hardstikke vette game. Kwam gisteren toen ik van het pad afweek bij die sneeuwbergen een soort van treintunnel tegen, maar dit alles had een heel nice steampunk sfeertje en creepy muziek.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me wel aan 1 ding,heb nu 3 huizen gekocht waar ik er 2 van verhuur.
    Nu krijg ik om de 5 minuten als ik mijn geld krijg van die huizen dat er iets kapot is en dat ik dat moet repareren,dat doe ik dus maar even later is er weer iets stuk.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat klinkt wel heel idioot ja, een bug/glitch?

Ik probeer mijn quest lijst te bekijken, volgens de handleiding moet je op het mapscherm (Y) drukken,maar er gebeurd gewoon echt niks wanneer ik dat doe.

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook nu weeral,euhm dat had ik op het begin ook waar zit je nu ergens ? want even later lukte het wel bij mij.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah het heeft er dus mee te maken dat je ietsje verder in de game moet zijn. Ik heb de academy af en moet nu naar Walter in de pub.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan lukt het zo dadelijk wel.

Iemand een idee hoe je een cadeau geeft aan je vriendin ? Wil nu een ring geven maar vind geen juwelier in de buurt.

15. Wolf-justin

Wolf-justin Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet het spel er uit tegen over fable 2

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Scherper, minder kleurrijk(vind ik persoonlijk echt nice, omdat het perfect bij de sfeer past) het oogt wat volwassener. Gebieden zien er heel mooi uit en soms echt prachtig zelfs. Ik vind het zelf een duidelijk vooruitgang.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Huh wtf, vond er al eentje meteen aan het begin. 8)

18. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Straks na werk ophalen en spelen!
    Kan niet wachten :p

19. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Vergis je je niet met een zilveren sleutel? Daar zitten er 50 van in. Van die gouden volgens mij maar een paar...
    En anders hoor ik heel graag waar je die hebt gevonden! Er moet er een zitten in dat eerste besneeuwde bosgebied maar ik heb m nog niet gevonden.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Nee echt een gouden, om deuren open te maken toch? Ehhm volgens mij vond ik hem in het begin al, in de grotten
    als je gaat ontsnappen uit het kasteel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina