Die rode Wii kan je nu ook neer leggen in plaats van laten staan. Dat is ook wel handig.Alleen staan is denk ik beter.
heb hem gekocht! hij ziet er echt wel leuk uit. \o/ mooi kleurtje rood! (ik had hem ook besteld, dus nu geannuleerd.) nu alles aan het installeren. heb je eigenlijk voor de wii ook iets van een hdmi kabel?
ja klopt, die was exclusief bij bol daar moet je inderdaad de games downloaden en dan kreeg je er nog 500 punten extra bij.
Ik annuleer hem niet.Er staat: Verzendingsdatum: Op verschijningsdatum. Dus ik denk dat hij vandaag verzonden wordt en dan morgen dat ik hem krijg.
Het is dat dit gewoon voor collectors is, dus ik moet hem gewoon hebben, maar eigenlijk is het gewoon een dikke ripoff...
Je hebt voor de Wii een component kabel. Dan kun je de games spelen in 480p. Op HDTV's zien de games er met deze kabel een stuk beter uit.
ja ik weet het. ach dan krijg ik hem 2x wel zullen zien, denk dat ze hem toch pas vanavond verzenden dan.
ja echt wel! vind het ook handig dat die motion plus nu gewoon in de controllers verwerkt zit. bij die zwarte/witte heb je nog zo'n los blok toch?
Iemand Goldeneye al gehaald? Ik ga hem later vandaag proberen, maar weet nog niet of ik hem ga halen.