[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan samen op de zelfde plek bent.

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Uiteraard neem ik een hoop wat hij zegt met een korreltje zout. Blijft staan dat nwe toevoegingen wel ook iets moeten toevoegen. Een wapen wat blauw of rood wordt vind ik persoonlijk niet echt de moeite waard, leuke gimmick om 1 a 2x te zien maar dan houdt het voor mij ook op. Ik doel dus meer op dingen die echt nieuw zijn. Kijk gargoyles vervangen door gnomes, tja. Tuurlijk waren de gargoyles wel grappig en zullen de gnomes dit ook wel zijn, maar dit zijn geen dingen die de aanschaf waard zijn, voor mij persoonlijk dan. Aangezien er in deze periode zoveel goed games komen wil ik er wel zeker van zijn dat Fable 3 zijn geld meer waard is dan de voorgaande 2 delen, want ondanks dat dit leuke games waren waren ze in mijn ogen niet echt EUR 60,- waard. Tis btw niet mijn bedoeling om de game af te zeiken, moet alleen nog de knoop doorhakken of ik hem wel of niet haal of toch nog maar een tijdje wacht, en op moment neig ik toch naar de laatste optie.

3. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, denk het niet omdat ze al zoiets hebben gedaan in Fable 2. Zal eerder iets zijn met Walter ofzo.

Weet iemand trouwens waar je die ''free weapons'' vandaan haalt als ze al hebt unlocked.
    Aangezien ik in me sanct de weapons chamber nog niet heb unlocked :p

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  4. Luke Bioware

Luke Bioware BioWare-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hier die weet hoe het zit of het boeit :'-(?

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Iemand die hier ff duidelijkheid over wil geven?

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Limited Collector's Edition bevat ook unieke verzamelobjecten die echte fans van Fable niet willen missen:
    - Een aantrekkelijke verpakking in de vorm van een boek.
    - Een nieuwe opdracht: ontrafel het mysterie van het spookbos met Silverpines en win het legendarische zwaard Wolfsbane, dat dodelijk is voor wolven en balverines.
    - Exclusieve locatie: ontgrendel een nieuw gebied, ideaal om je met een gezin te vestigen en om nieuwe schatten te ontdekken.
    - Fable III-speelkaarten: deze kaarten, die gemaakt zijn door Lionhead, tonen elk type personage in Fable III, zoals helden, koningen, rebellen en boeven uit heel Albion en daarbuiten.
    - Zegelmunt van het gilde: deze munt heeft een goede kant (blauw) en een slechte (rood) en helpt gamers bij het nemen van belangrijke beslissingen die het lot van de wereld voor altijd zullen bepalen.
    - Een nieuw hondenras: de boxer staat bekend om zijn trouw en is een dappere metgezel, vorsten en vorstinnen waardig.
    - Eén unieke outfit: ontdek één outfit voor een man en één voor een vrouw in het mysterieuze, afgelegen land Aurora, een nieuwe bestemming in je Fable III-avonturen.

dit krijg je erbij.

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Shit die extra's had ik ook graag willen hebben.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar de prijs was mij gewoonweg te hoog, opzich voor alles wat je krijgt was het wel te doen, maar mijn budget laat het gewoon niet toe.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mijn budget zat en makkelijk, maar ik koop hem in principe niet omdat ik toch niks met die dingen doe.
    Als er in het vervolg nu een in leer gebonden map van Albion bij zat.
    Dan kan je pas een wereldleider spelen. ;)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nee, we zijn toevallig op dezelfde plek en dan zie ik jou. Stel dat we co-op willen doen dan klik ik op jou en dan moet jij het accepteren, pas dan kom je echt in mijn game. Zo'n balletje is niks meer dan om te laten zien dat jij daar toevallig ook bent. Zo staat het bij mijn instellingen dat ik alleen mensen uit mijn vriendenlijst kan zien en ze pas in mijn game kunnen komen als ik dat accepteer.

Kan pas als je die weapons chamber hebt dacht ik. Al komen die wapens dan in de main room bij het gift gedeelte (naast die bak van je hond).

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahaha zag er wel lachen uit, een rondje met zo'n spongebob figuurtje erin die heen en weer bewoog. Maar thanks, nou begrijp ik het :)

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere edities vergelijk het met een auto

Ik kan er een lang lul verhaal maken van een half a4tje. Maar ik kan het ook zo doen. Als je een nieuwe auto koopt kan je kiezen voor een bepaalde motor, hoe meer je ervoor over hebt hoe meer je krijgt. Bij games is dat nu ook een trend, ik vind 't best. Sowieso kan je altijd wachten en dan weer een GOTYE editie kopen :)

13. Luke Bioware

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor het antwoord :). Dat lijstje kende ik inderdaad. Ik vroeg me gewoon af of er hier andere bezitters van de CE zijn? Ik wil zeker weten dat ik alles heb, want die Villager Creator-code heb ik ook al niet. Twee codes (voor al die content) moet je invoeren toch? Of had ik meer codes moeten hebben?

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit heb de verkeerde keuze gemaakt en de game is al gesaved,heeft met het begin te maken waar je verder in de game wat moet mee doen.

Het meisje op het begin in het kasteel moet je gaan redden,dan verklaart ze je jou liefde en kan je kiezen wat je er mee moet doen.
    Nu had ik perongeluk geklikt dat ze bij haar man moet blijven.

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet waar je het hebt besteld maar ik moest Dixons mailen voor de code en ik krijg een pakket nagestuurd met daarin de code, dit waren ze vergeten :mad:

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net trouwens wel een irritante glitch/ bug gehad in een co-op sessie:

Als je de grot in moet om je eerste ranged weapon/ sword te krijgen kan je beter niet de grot uit gaan voordat je het geheime item in de grot hebt gevonden. Doe je dat wel, dan word je game gereset als je de grot weer in gaat. En dat betekent dus dat alles dat je hebt verzameld/ vergaard niet is opgeslagen!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks Svenn15, ik zag ineens dat je mij een gift had gegeven, soon i will return the favor, ik moet echter zo stoppen. Maar das lachen zeg!!!!

18. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    heb zojuist de CE gehaald bij MM, was maar 64,95. De gewone editie was maar 49,95.
    prima deal, al zeg ik het zelf

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    In rotterdam was de CE 69€ :+.. ben maar voor de normale versie (49€) gegaan vind de extra's zelf niet de 20€ waardt.. hoewel ik voor een JRPG wel de hoofdprijs zou betalen 8)..

Alleen stukje van het begin gespeeld, ben net gevlucht, tot nu toe niet onder de indruk hoewel ik Fable 2 echt fantastisch vond.. Vanavond maar is verder spelen, besturing kwa het lopen voelt nog een beetje raar aan, maar ben benieuwd wat deze game mij nog gaat brengen

20. Luke Bioware

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Bij mij precies hetzelfde :p. Dynabyte zegt het na te sturen. Wat heb je wel gehad? Had je CE?

JorgenSmit: Zou je me kunnen zeggen wat er allemaal in je doosje zat? Dan weet ik wat ik allemaal mis of niet aan codes :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina