[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat er nog geen wisselforum is van Fable 3, nog steeds dat Halo Reach wat door geen hond mee wordt gespeeld. Ok dat is overdreven, maar in mijn friendslist spelen mensen of: Fallout Vegas of Fable 3 en dan heb je natuurlijk nog wat NFS demo spelers, een verslaafde MW2 speler en een verdwaalde Enslaved speler.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik eerder al zei. Het lijkt alsof ze speciaal wachten op Black-Ops en dan lijkt het toch een beetje erop dat Xboxworld alleen maar blockbuster FPS titels aandacht willen geven :{

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een PM sturen wil wel helpen he, want mods hebben ook nog een eigen leven weet je. ;) Druk met dingen die werk, school, vrouwen of mannen heten.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook al ergens anders gepost en hier hebben ze het ook weer gelezen. Van alle mods kijkt er heus wel één in dit topic, al is het alleen al om te controleren of er geen warez links of ander niet policy correct gedrag is :).

Als het een blackops wisselforum wordt dan kan ik alleen maar reageren met: =(:F:

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Fable 3 heeft toch geen wisselforum nodig? Veel aandacht voor een game is 1 ding maar zoveel topics heeft het niet nodig lijkt me. Je kunt altijd 1 of 2 aparte topics maken voor quest/collectie dingen.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Fable 3 noch Fallout NV hebben niet animo genoeg voor een subforum. Het aantal mensen dat hier actief post in dit topic is momenteel op 2 handen te tellen (als het er al zoveel zijn). Doordat er hier zo weinig man post wordt de thread niet onoverzichtelijk en als die niet onoverzichtelijk wordt er is geen reden om deze thread te gaan opsplitsen en er een sub-forum voor te openen.

Zou zelf ook graag een sub-forum van Fable zien of eender welke game, zolang het maar geen foottie of de dertiende in dozijn gehypete shooter is. Maar jammer genoeg zijn dat de games die populair zijn en waar dus zéér veel gepost in wordt met als gevolgd dat een sub-forum eigenlijk wel een noodzaak wordt om de overzichtelijkheid te behouden.

Om een voorbeeld omtrent de populariteit te geven: de gespot thread. Voor deze game, noch Fallout NV, was er een apart topic voor nodig omdat er hier in een week tijd maar 5-10 pagina's met gespot spam werd gepost. Bij zo'n populaire game heb je 2 weken op voorhand al 10 pagina's per dag en een paar dagen voor de launch kan het wel oplopen tot bijna 10 pagina's per minuut zoals onlangs met de Fifa gespot thread, moest de server het aankunnen toch (wat die toen duidelijk niet kon) :+.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn God: Fifa en PES ja. |:-

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    PES viel wel mee, maar het volk dat FIFA aantrekt, verschrikkelijk. Ik had even in dat topic gekeken en man wat een niveau :emo:

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaar.. ik kan niet meer schakelen tussen de sanctuary en de speelwereld.. dus ik druk op start in bijvoorbeeld bowerstone.. ga dan naar die sanctuary waar, als ik op start druk, weer uit zou moeten komen.
    Maar dat doet ie niet, tijdens een quest kom je dan vast te zitten zelfs in de sanctuary.

Leuk hoor zo'n functie i.p.v. een startmenu.. maar dan moet het wel werken natuurlijk.. iemand anders met dit probleem?

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.945
    Keurige,maar vooral ook terechte review van xboxworld.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is voor iedereen weer anders, ik ben het bijvoorbeeld echt niet eens met een negatief punt in de review over de sfeer, dat die niet zo goed als Fable 2 is. Voor mij is die nu al duidelijk veel beter, of het koning zijn suf is en de verbeteringen teleurstellend zijn zal ik vanzelf wel zien, tot nu toe ben ik erg blij met de game en valt mij nog maar weinig tegen :).

Wilde de hele avond met de game verder,maar is er niet meer van gekomen, wellicht morgen weer.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In mijn list spelen er juist een heleboel mensen Halo Reach.

Raar he? :+

13. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister de hele middag gespeeld!

Echt een toffe game al merk ik wel dat ik minder side quests doe dan in Fable 2.
    Ik heb echt het gevoel dat de game je daar af en toe niet te vrijheid voor geeft.
    Maar kan ook zo zijn dat als ik net zin heb in een side quests ik net in a pre-stuk zit van een main quests ofzo.

Voorbeeld:
    Als je naar Swift gaat krijg je als objective dat je de canon moet besturen. Maar ondertussen zegt Walter dat ik even moet praten met de soldiers voor betere morale en insight wat hun standpunten zijn. Maar toen ik dat wilde doen was de "sequence" als gestart en liep die guy die me naar de canon moet brengen al waardoor ik dus als weer bezig was met de quests.

Ik denk dus van nah, praat ik zo wel met die gasten maar nee hoor dan speel je gewoon in één keer de hele missie daar tot einde van dat stuk.

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Gister begonnen met de game, hij is weer erg tof! Na een uur gespeeld te hebben nodigde ik een vriend uit in mijn game. Hij joinde en hebben een beetje rond gelopen. Op een gegeven moment gaf ik hem een gift in de sanctuary en daarna gingen we weer naar de speelwereld, 1 probleem ik kon niet meer lopen!!! en me co-op buddy wel. Ik kon in geen mogelijkheid meer bewegen, me character stond gewoon vast. Toen maakte me co-op buddy een game en joinde ik, ik kon toen gewoon lopen. Toen ik weer naar me eigen game ging stond me speler nog steeds vast:mad:. Enige manier was om mijn savegame te verwijderen en opnieuw te beginnen. Gelukkig was ik nog maar een uur bezig. Maar zou het niet uit kunnen staan als het later was gebeurd. Ben nu een beetje voorzichtig met co-op en ga eerst solo spelen.

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is nou fijn, een goed onderbouwde reactie. En ik begrijp 't wel, achja zo belangrijk is een wisselforum nou ook weer niet. Hier kan alles worden besproken :)

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je bent bijna bij een stuk waar je echt veel tijd voor side questen hebt. Ben nu al 3uur bezig met alleen side questen te doen en ga zo weer verder met de main-story

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms ben je verplicht die side questen te doen maar ik vind ze wel leuk.

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn villager code ontvangen . Het is een pre-order kit die ik heb ontvangen met de code. Je krijgt de code denk ik niet via je email :)

19. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Nog meer mensen met de LE? Ziet er wel mooi uit vind ik. Met dat boek met dat geheime vakje en dan die kaarten en munt. Niet dat ik die munt ga gebruiken. Ik voel me vaak toch al aangetrokken om een 'goede' hero te spelen.

Was inderdaad trouwens een lastige keuze in het begin. Of die jongen later leven ( zal bij de meeste van jullie wel een meisje zijn ;)) Ik heb maar voor die jongen gekozen.

20. Luke Bioware

Luke Bioware BioWare-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Same. Ik heb nu ook die pre-order kit ontvangen en daar zit alleen een code in voor die Villager.

Wij LE-mensen hebben dus twee codes bij de game zelf en die Villager als je hebt gereserveerd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina