[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een meisje gekozen als karakter verloopt het spel beeld dan anders ?

2. Luke Bioware

Luke Bioware BioWare-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat er gebeurd als je de andere keuze maakt, maar ik kijk niet op de Wiki of ergens voordat ik het heb uitgespeeld. Metagaming doe ik pas bij volgende potjes.

3. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahhaha..

Die chicken race.. wat een droogheid ook hoe ze die beesten introduceren enzo :p

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de LE mensen hebben 2 codes en 1 Pre-order doosje met de villager creator :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik een presentje achter laten voor mensen uit mijn vrienden lijst? Zodat dat bij hun in de sanctuary terecht komt? Ik kreeg onlangs van Svenn 50 gold maar ik heb hem niet naast mij zien staan, maar volgens het boekje kan het alleen als je wel in dezelfde gamewereld zit..hoe zit dit?

En ik heb gehoord over een potion dat je je hond zijn ras kan veranderen naar een Setter of Boxer?

On a sidenote:

LMAO @ die grafstenen soms, bijv in mercenary camp

JC Taylor, never pick a fight with a hamster.

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  6. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ben zo gefrustreerd... elke keer als ik naar de sanctuary ga, kan ik mijn spel niet meer in!! En Jesper zegt ook helemaal niks meer.. moet steeds heel mn xbox herstarten enzo, voordat ik weer verder kan spelen/stukjes overnieuw kan spelen..

Gister zag ik trouwens iemand uit mijn friendslist rondlopen, maar vandaag speelde we weer verder en we zagen elkaar niet meer..

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zo, nu in Bowerstone en opeens unlockt er van alles. Te veel, in een keer. Waar moet ik beginnen, aaah Bowerstone ziet er groot uit. 8)
    Ik haat het als je in games opeens alles in een keer unlockt, ik wil stukje voor stukje. :+

Hoe geef ik trouwens iemand random een cadeau?

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Persoon aan wie je 't cadeau wil geven opzoeken, interacten, in de sanctuary je cadeau kiezen en het is gefixt..

Eigenlijk zouden dit soort vragen/ antwoorden dmv een FAQ in de OP moeten.

9. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik me echt aan stoor op dit moment is dat je niet zelf de expressions kan kiezen.

Ben nu op punt dan ik dance heb geleerd, maarja vind wel beetje lame om als male charr met male npc te gaan dansen..
    Had liever willen kiezen net als in Fable 2.

*Edit:
    Heeft iemand trouwens een kapper gevonden?
    Behalve die ene in Brightwall

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op gamefaqs vroeg ik ook over het hondenras select:

there was a DLC card in the game case for a Settler Dog Potion and Highlander outfits/tattoos in the Normal edition game.Not sure if it is a permanent thing, or if it was only available with the first shipment of games...

Raar hoor..hier zat niks bij, bij mij.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik begin echt schijtziek van die vastlopers te worden, game staat op mijn HDD maar blijf toch heel wat vastlopers hebben. Probeer nu al twee keer verder te gaan, twee keer loopt ie vast. Net zoals de framerate, schijt irritant.

Weer, derde keer. Kut glitches/bugs in die Fable games. :mad:

Dat is dus die DLC die iedereen krijgt bij aankoop van Fable 3. Maar bij de UK versie (Mediaoffer) zit dat er niet bij. :mad:

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Das kut, en die glitches nog kutter. Damn...ik had dit in Fallout 3 na HEEL wat uurtjes spelen pas en toen werd ik al giftig, en ook framerate stutters toen. De cache legen hielp gigantisch toen. Beter fixt Leeuwenhoofd deze shit wel gauw, want ook op hun forums lees ik plenty aan klachten over bugs, oei!

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb tot nu toe geen enkele bug of glitch tegengekomen :x /klopt af.

Net een geweldige quest gedaan btw. Ik zal niet teveel verklappen maar iets met 3 wizards en een eigen verzonnen verhaal in een miniwereld. Echt fantastisch ik heb zo gelachen :D

14. tascha10

tascha10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde problemen met het vastlopen van het game. Klote!

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zit nu zo'n 16 uur in het spel en nog geen vastlopers/glitches oid gehad. Sommige sidequesten zijn echt uitgebreid! vet hoor

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan die hond, zoals in Fable 2, ook weer dood door een keuze van je aan het einde van de game?

Ik heb een schijtpesthekel aan die vlooienbaal en wil mijn schatten graag zelf vinden. Ipv dat die vlooienketel dat doet. :+

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand hier antwoord op geeft, dan wel in een spoiler.
    Verder tja, wel appart dat de hond er sowieso in zit. Net alsof iedereen een honden liefhebber is. Niet dat ik 't erg vind, honden zijn imo _O_

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Tot zover ik ben gaat de hond niet dood. Wel moet je hem "upgraden" om dingen zoals schatten te vinden en te vechten.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn....who the fuck gaat er nou haten op honden? Shame on you fool :eek: ;), maar serieus, stoor je je echt aan de hond? Ik vind het keigaaf dat ie erin zit, welke andere game geeft je een hond als sidekick? :)

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Die hond maakt t wel heel makkelijk om chests en keys te vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina