Wat een domper, dat geld ging helemaal nergens over, ik stond vet in de min, maar vraag me af of er wat anders gebeurt als je wél genoeg geld heb? Ik denk het niet.
-Wat is er gebeurt met de Spire? Of met het land? Waarom zijn sommige plaatsen verdwenen of heel erg aangepast dat je het niet terug herkent? Lukt dat in 50 jaar????
-Waarom word er helemaal niets gedaan met je Char van deel 2? Als was het maar een klein foto'tje oid.. De koning zag er nu gewoon als mens uit, terwijl ik toch echt een demoon was! (Als je begrijpt wat ik bedoel
)
-Waarom word gezegd dat je broer een enorm leger heeft (als je hem laat leven) maar zie je die heel niet?
-Waarom krijg je geen waarschuwing dat je jaar bijna over is, zodat je nog geld bij elkaar kan zoeken?
-Waarom doet Theresa nog steeds alles regelen maar word je er niets wijzer van?
-Waarom is het weer zo'n ubersimpele eindbaas die zo dood is?
-Leuk dat je die vleugels krijgt, waarom heb je daar maar 5 minuten "lol" van?
-Waarom is het koning zijn zo gehyped terwijl er in feite geen reet aan is?
-Waarom is het korter dan het vorige deel?? Ik heb echt niet gerushed of wat dan ook, het is zo snel voorbij allemaal.
Wat een vragen allemaal
Dit zou gewoon een losstaand spel kunnen zijn! Alleen Reaver komt terug uit het vorige deel.. Over alle glitches en reboots e.d. zal ik het maar niet hebben.
Echt een jammerlijke faal van leeuwenhoofd allemaal, en morgen breng ik het spel weer terug. (Nu eerst nog even alles met de slechte keuzes doen)