[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    met co-op heb je 2 honden, die beesten lopen steeds in de weg :+

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb je met online coop wel je eigen Hero?

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet, ik doe offline co-op met een vriend :)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja maar zonder hond, hoe wil je de schatkisten dan vinden? Of leid dat pad je erheen? Dan vind ik zelf de hond veel cooler daarvoor, sowieso een tof beest. Anyway...je kunt het niet als DLC kopen zie ik, een dog breed potion, helaas, wilde even kijekn hoe duur dat was maar ja ...lastig als het er niet eens is.

5. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, online co-op je met je eigen Char.

Ik ben nu net weer 3x vastgelopen toen ik probeerde een huis te selecteren om te gaan wonen. Ik kan niets selecteren!!! En ik heb ze écht gekocht!! Stomme butler zegt nog steeds niets..

Dus nu durf ik niet meer op start te drukken uit angst voor een vastloper, niet meer te trouwen uit angst voor een vastloper.. Ik kan niet co-oppen want dan loopt ie vast, of mijn char blijft bevroren..

Ik zit me echt mateloos te irriteren..

Ohja, van wie kan ik een paar miljoen lenen?? ;)

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alweer geen volledig beeld met Fable 3. Ik zie niet alles aan de linkerkant :mad:.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, zowel online al offline co-op kan je je eigen hero maken. Gisteravond gezellig met mijn vriendin zitten spelen :)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel gaar eigenlijk, met See The Future DLC in Fable 2 had je heel veel verschillende potions voor je hond. Nu helemaal niet, zal wel weer DLC worden. :F:

9. IJsjuhh

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem uitgespeeld.. Zet mijn gedachten enzo wel ff in een spoilertje ;)

Wat een domper, dat geld ging helemaal nergens over, ik stond vet in de min, maar vraag me af of er wat anders gebeurt als je wél genoeg geld heb? Ik denk het niet.

-Wat is er gebeurt met de Spire? Of met het land? Waarom zijn sommige plaatsen verdwenen of heel erg aangepast dat je het niet terug herkent? Lukt dat in 50 jaar????
    -Waarom word er helemaal niets gedaan met je Char van deel 2? Als was het maar een klein foto'tje oid.. De koning zag er nu gewoon als mens uit, terwijl ik toch echt een demoon was! (Als je begrijpt wat ik bedoel :p )
    -Waarom word gezegd dat je broer een enorm leger heeft (als je hem laat leven) maar zie je die heel niet?
    -Waarom krijg je geen waarschuwing dat je jaar bijna over is, zodat je nog geld bij elkaar kan zoeken?
    -Waarom doet Theresa nog steeds alles regelen maar word je er niets wijzer van?
    -Waarom is het weer zo'n ubersimpele eindbaas die zo dood is?
    -Leuk dat je die vleugels krijgt, waarom heb je daar maar 5 minuten "lol" van?
    -Waarom is het koning zijn zo gehyped terwijl er in feite geen reet aan is?
    -Waarom is het korter dan het vorige deel?? Ik heb echt niet gerushed of wat dan ook, het is zo snel voorbij allemaal.

Wat een vragen allemaal :p Dit zou gewoon een losstaand spel kunnen zijn! Alleen Reaver komt terug uit het vorige deel.. Over alle glitches en reboots e.d. zal ik het maar niet hebben.

Echt een jammerlijke faal van leeuwenhoofd allemaal, en morgen breng ik het spel weer terug. (Nu eerst nog even alles met de slechte keuzes doen)

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer krijg je toegang tot pistolen en magie (naast de fireballs)?

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    @Ijsjuhh:

Is de eindbaas weer zo lame als deel 2?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Paar dingen die me nu al niet bevallen aan deel 3.
    - Sommige omgevingen zijn totaal inspiratieloos. Paar bomen, riviertje, voorderest niks.
    - Sanctuary is kut, die butler vind ik nu al irritant. Menu's is 12010210x handiger, djees, ik snap die mensen echt niet daar, inclusing Molyneux.
    - Geen time spell meer. Alleen stomme potions daarvoor. Die slow time spell in deel 2 was nog te bruut, want je kon je ook vet snel verplaatsen met die spell. Kan nu ook niet meer.

Vond deel 2 al een teruggang ten opzichte van deel 1, maar deel 3 gaat nog veel verder. Damn..ik had gewoon zin om deel 1 te spelen en had het gedaan ook.
    Zoveel toffe spells (Berserker en Slow Time FTW), kruisboog, pijl en boog, het is nog moeilijk (Jack of Blades!). Ga mss The Lost Chapters ooit eens oppakken.
    Mja, vermaak me nu nog wel met deel 3. Ben benieuwd.

13. IJsjuhh

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. see for yourself ;)

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Moet sowieso nog een week wachten, GH is niet zo snel 8)

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld :) Toch weer erg van genoten, stuk beter dan deel 2 weer. Hele sterke game gewoon. Heb een hoop sidequests open staan die ik nog ga doen, heb voornamelijk storyline gedaan.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zal bij mij wel flink tijdje gaan duren nog voordat ik de game uitspeel, ik doe altijd veel sidequests, soms even wat storymissies maar bij RPGs doe ik er altijd superlang over om bij het eind te komen. Heb de game ook net, en vind het zelf dan zo zonde om gelijk al het spel uit te spelen zo snel. Maar ja, das persoonlijk of course.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de game nog wel een tweede keer uitspelen voor achievements. En omdat het zo tof is om die game te spelen natuurlijk _O_

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, volgens mij is er een quest bij mij die een bug heeft. In Bowerstone Industrial staat er voor de orphanage (Wat overigens genius is, al die kinderen geadopteerd en in Brightwall gestopt met nanny's, zoveel kinderen nu daar heheh) een gozer. Toen ik daar voor het eerst kwam had ik niks gedaan omdat ik toen nog dat gedeelte aan het verkennen was. Maar nu kan ik die quest niet meer accepteren, van alles gedaan zoals eerst andere quests gedaan en dergelijke maar er komt niks. :mad:

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Geniale co-op, tijdens Fable 1 heb ik het wel eens besproken met een vriend. Gewoon met zijn 2'n door een avontuur, beiden een eigen character, eigen wapens. Liefst ook geen gekut met de camera. Fable 3 geeft dat allemaal, en degene die joint word ook nog eens betaald voor 't mee spelen. Kan items meenemen, vrienden kunnen elkaar ingame laten zien waar items en quests zijn.

Simpelweg, geniaal _O_, ook dat je even makkelijk een friends game joint enzo. Ik hop met mijn character tussen verschillende games :) Super _O_

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laatste quest van het verhaal. Tot nu toe erg super, maar zie er wel tegenop al mijn beloftes na te komen. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina