Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zoals al eerder werd aangegeven ook door andere. dat is op het begin. speel je 3-4uur achter elkaar worden de laadtijden echt langer. fact

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heb er 20 uur opzitten, heb geen lange laadtijden, het spijt me echt heel erg, maar langer kan ik ze niet krijgen, hoezeer ik mn best ook doe..

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bij mij zijn ze ook niet erg lang. Maximaal 30 seconden denk ik. In totaal nu zo'n tien uurtjes gespeeld. Van bugs ook nog niet erg veel last gehad. Ook pas eenmaal een freeze gehad :)

4. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Achter elkaar wordt mee bedoeld dat je 4 uur lang het spel speelt in 1x.
    Dan worden de laadtijden dus veel langer.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    juist

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik wist wel dat je dat bedoelde, maar ik heb het gewoon niet meegemaakt. En daarnaast, als je een game 4-5 uur achter elkaar speelt, dan lijkt het me dat je het een goede game vind, want anders speel je hem niet zo lang in één stuk door. Mensen die de game links laten liggen omdat ze bang zijn voor de laadtijden, met bovenstaande in het achterhoofd komt het nogal tegendraads over dan toch..

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja klopt. fallout is 1 van mn favo franchises. maar als ik idd 5uur achter elkaar het spel al speel en de laadtijden worden minuten, wordt het best kut. maja opnieuw opstarten is een oplossing. en sowieso de mensen die het een vette game vinden kijken eroverheen

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Fallout 3 was gemakkelijk een game die ik non stop HEEL erg lang kon spelen, pffffff , sick gewoon haha. Maar goed, zodra die laadtijden langer worden. Moet je dan even een tijdje stoppen en is het daarna beter of blijven die laadtijden permanent zo?

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daarna is het wel weer beter. Bij mij tenminste. Maar je moet wel even stoppen anders wordt hij echt te traag.

Ik ging vandaag terug naar Black Mountain voor de quest crazy, crazy, crazy.
    Er ligt in dat storage gebouwtje een robot genaamd Rhonda, naja die lag daar de eerste keer dat ik daar kwam. Maar nu ligt hij er gewoon niet meer|:-

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb je die robot gerepareerd? want dan gaat die samen met tabitha rond zwerven

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Bij het menu waar new game enzo staat, staat ook downloadable content :+

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had hem nog niet gerepareerd. Mijn science skill was nog niet hoog genoeg, dus ben ik maar iets anders gaan doen totdat mijn science skill hoog genoeg was. Toen was het hoog genoeg en kwam ik terug en was Rhonda (de robot) weg. Ik ging even bij Tabitha lang, maar die was natuurlijk even vriendelijk als normaal. Maar Tabitha of de robot kunnen geen companions worden?

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee kunnen ze niet. ze horen bij elkaar, vaag dat rhonda ineens weg was

ja de dlc tot nu toe zijn die 4 item pre-order packs..

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij zeggen de mensen nou de hele tijd "Wow a flying robot?! I must be fucked up!", terwijl ik E-DE al een hele poos kwijt bent, hij vliegt niet meer achter me aan...

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina