1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :lol:

    Wat een line-up :emo: Er zitten 1 of 2 spellen tussen die wat meer zijn dat het standaard "familie niveau", maar overall is het toch wel erg zwak. Ben benieuwd hoe de grote sites (IGN, Gamespot etc.) dit alles gaan beoordelen.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wow, news at 11. Ook op andere consoles komen kutgames uit 8).

    Mja, alsof de Move launch lineup zo geweldig was?

    @Cookie: Niet fokken met HP. :+
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Slechte line-up. Ik zie alleen maar Sport en Fitness games. Best verwarrend ook.
     
  4. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt nu wel slechte lin-up maar voor de doelgroep die ze hiermee willen bereiken is dit toch helemaal toppie !? Ik doel, kijk naar de sales die de Wii heeft neergezet met de zogenaamde shovelware. Het gaatom mams, paps en de jonkies .....
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    las ik nou dat GT5 wéér is uitgesteld? wat een klucht dit!
    Die developer is totaal ongeschikt (konami dacht ik). Dat zal Sony toch ook niet grappig vinden. Ik had die man gedwongen de game uit te brengen!
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is Polyphony Digital, niet Konami ;). En het licht waarschijnlijk aan Sony zelf (nja, aan de piraten) dat de game uitgesteld is. De game was gebouwd op een oudere firmware maar ze moesten van Sony de game herbouwen aan nieuwere firmware wegens anti-piraterij maatregelen die in de firmware zitten. Hierdoor kon PD het einddatum niet halen en doordat er zoveel kopieën van de game gedrukt moeten worden en we in het einde-jaar seizoen zitten waren/zijn er problemen om zoveel kopieën snel te persen. Al is dit natuurlijk niet officieel bevestigd.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hmm, misschien als ze niet zo belachelijk lang over de game zouden doen, dat ze dit probleem niet zouden hebben.
    Misschien komt de game als bundel bij de ps4 ;)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vrees echter dat het developers gaat stimuleren om games te gaan produceren voor de Oprah doelgroep. Dat zijn immers ook de kopers.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: CVG
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Op dit moment is het terecht ook, Xbox heeft na wat Sequels niet veel bijzonders vergeleken met de PS3.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben benieuwd hoe dat zal lopen met de releases van Move & Kinect en Gears of War 3 & Gran Turismo 5. Maar die laatste 2 zullen nog wel even duren.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Allemaal leuk en aardig, maar dit zegt genoeg:

    No way dat PSN daarbij ook maar enigzins in de buurt komt.
     
  14. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik durf bijna te wedden dat met kinect 360 de ps3 helemaal achter gaat laten.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zou zo maar eens kunnen, er is iig het nodige advertentiewerk/geld in gestoken en dat lijkt zeer redelijk te werken.

    rondom de move lijkt het veel stiller. Ik kijk nooit tv dus weet niet of er ook reclames van zijn ed, maar ik word er iig niet zo mee doodgegooid als bij Kinect.

    qua exclusives is het op 360 front echter redelijk stil voor mijn gevoel.....

    (gears 3 en....?)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    17 kinect games ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die tel ik niet mee. Net zoals arcadespellen nooit meegeteld worden.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Idem. Maar om even antwoord te geven op je vraag betreft exclusives: Gears of War 3, Kingdoms, Xcom en zeer waarschijnlijk Project Gotham Racing 5. :)
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zonder dat we het in de gaten hebben ondersteunen steeds meer games ineens Move en 3D.
    Gelukkig laat Sony de keuze van Controller , Move en 3D nog steeds over aan de gebruiker.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    heb n paar posts nog laagdunkend gedaan over het opnieuw uitstellen van Gran Turismo 5, maar las er net n artikel over in de Veronica gids en dat is toch wel erg indrukwekkend! Vooral de 2 jaar voorbereiding bij de tracks door oa Rome, waarbij je langs het colloseum raast!

    Ook dat de game 3d is èn headtracking heeft, verdient respect!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina