Nou, een 2de playthrough moet je ook niet meteen doen....het beste is om de game even weg te leggen, dan is een 2de keer ook weer leuk om te doen en doe je het niet voor de lol, maar omdat je echt weer terug wilt naar die wereld! En tja, ik heb ook een PS3, dus ik kan echt niet wachten op die nieuwe Tales game!\o/
Heb de game dan toch maar aangeschaft voor een mooi prijsje (dankzij fredfenster), aangezien deze volgens jullie de beste JRPG op de 360 is. Eens zien of hij werkelijk Lost Odyssey van de troon kan stoten. Nu nog een paar games en ik heb elke JRPG op de 360.
Mooi zo, eindelijk Ik vind niet dat hij LO van de troon stoot. Maar hij komt wel erg dicht in de buurt! Ik heb alleen Echanted Arms en Resonance of Fate niet.
Ik heb die twee en Infinite Undiscovery niet, voor de rest alles. Maar EA en IU kosten geen drol meer, dus die kunnen snel komen.
Voor 10 euro zijn zo nog net de mooite waard EA heeft mij veel pijn gekost om op 1000 te krijgen. ToV en LO zijn totaal andere games. Niet te vergelijken imo.
Ah zo. Tja, het was zeker wat anders dan een doorsnee RPG, maar vond het toch zeker wel een leuke game. maar niet een game die ik nog een keer zal gaan spelen, en dat heb ik met Tales dus zeker wel!:b: Als ik deze Tales weer uitgespeelt heb is LO denk ik weer eens aan de beurt, is ook lang geleden, en dan hoop ik die laatste achievement (alle items) ook mee te pikken.
Modder Eter, ben erg benieuwd naar je reactie als je deze game hebt gespeeld. En betreft EA: Als je het geen leuk spel vindt en niet wilt uitspelen leg je het toch weg? Achievements zijn wel leuk, maar games uitspelen moet ontspanning blijven en niet aanvoelen als een klus of werk.
Ik ook. Het stijltje, net zoals bij Eternal Sonata spreekt me iig al superveel aan, dat is gewoon prachtig en leuk. Gameplay weet ik nog niks over te zeggen. Het is mijn doel alle (goede) JRPG's op de 360 te 100%en, maar deze en vooral Star Ocean (meest helse JRPG achievements by far) kosten behoorlijk wat werk.
Ik heb hem inmiddels ook al binnen. Mooie prijs van €22,- Echter heb ik hem aan een goede vriend uitgeleend die helemaal gek is op de Tales of serie. Ik heb het toch te druk met wat andere dingen & games op dit moment. Maar als dat allemaal voorbij is en ik ToV kan spelen.. heb er zin in!
Geloof me, ik heb de lijst van Blue Dragon gezien (lijkt behoorlijk op die van LO), en die komen echt totaal niet in de buurt van Star Ocean. Ver daar achter, op de tweede plaats schijnt ToV vanwege de vele collectibles.
Niet bij een webshop als ik het goed heb, maar wel bij websites als Marktplaats, Ebay en als je geluk hebt hier op het forum.
Het lijkt erop dat veel mensen er zo over denken; nieuw is het spel zo goed als niet meer te krijgen, en zelfs 2de hands zijn er niet veel! Ik verkoop vaak spellen waar ik niks meer mee doe, maar sommigen zal ik nooit weg doen; en ToV zal ik ook nóóit wegdoen!